Mijn huidige repeater is aan vervanging toe en nu zoek ik eigenlijk een nieuwe. Ik zie er wel diverse op de Pricewatch staan, maar het is mij niet altijd even duidelijk welke ik nu kan gebruiken omdat ik bij/over sommige dan weer lees dat ze alleen i.c.m. een Fritz!box kunnen welke ik niet heb. Kan een Fritz!-repeater ook i.c.m. andere modems? Ik vraag het vooral omdat Fritz! een goed merk is en het merendeel op de Pricewatch van Fritz! is.
Ik zoek een nieuwe repeater voor een verbinding van 50-100 mbps die ook een 2.4 GHz-netwerk naar 5 GHz kan omzetten (dus het binnenkomende signaal van 2.4 GHz als 5 GHz kan uitzenden), wat mijn huidige van TP-link ook kan.
(en ja, ik weet dat een repeater niet ideaal is i.v.m. snelheidsverlies, maar het is voorlopig nog de enige oplossing - in de nabije toekomst kan ik als het goed is zorgen voor een betere oplossing i.c.m. een access point)
Ik zoek een nieuwe repeater voor een verbinding van 50-100 mbps die ook een 2.4 GHz-netwerk naar 5 GHz kan omzetten (dus het binnenkomende signaal van 2.4 GHz als 5 GHz kan uitzenden), wat mijn huidige van TP-link ook kan.
(en ja, ik weet dat een repeater niet ideaal is i.v.m. snelheidsverlies, maar het is voorlopig nog de enige oplossing - in de nabije toekomst kan ik als het goed is zorgen voor een betere oplossing i.c.m. een access point)
[ Voor 9% gewijzigd door TheVivaldi op 31-08-2021 14:29 ]