Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carriereswitch1
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 06-10-2021
Hallo allemaal,

Ik werk al sinds jaar en dag in een sector die zo blijkt mij steeds meer tegen gaat staan. Ik ben inmiddels ruim de 30 levensjaren gepasseerd en ik wil graag een carrièreswitch maken, alleen loop ik tegen de muur op en ik zal het proberen samen te vatten:

- Uit meerdere testen blijkt dat mijn hart en kennis ligt in de zorgbranche en dan met name de volgende functies: ambulant begeleider, jongerenwerker, wijkconsulent.

- In mijn privéleven heb ik helaas veel te kampen gehad met probleemjongeren, probleemgezinnen en dan met name in de hoek van het autisme spectrum en verslavingszorg. Uit huis geplaatste familieleden en familieleden die op specifieke woongroepen vertoeven. Vreemd genoeg ben ik voor hen altijd het luisterende oor en niet zijn of haar ouders. Op de een of andere manier weet ik goed te levelen met deze groep en dat komt - denk ik - doordat ik er jarenlang mee heb moeten leven in mijn directe omgeving. Tevens heb ik veel gesprekken mogen voeren met vrienden, kennissen en familie om te vragen wat zij van deze stap vinden en zij hadden eigenlijk verwacht dat ik deze stap al 10 jaar eerder had genomen. Het past erg goed bij je als persoon krijg ik erg vaak te horen zonder mijzelf op de borst te kloppen.

- Met mijn HBO werk en denkniveau weet ik ook dat deze beroepen voor mij een haalbaar doel zijn, maar toch loop ik tegen een gigantische muur op. Het is namelijk zo dat men vereist dat je een passend HBO diploma hebt en die heb ik wegens omstandigheden nooit kunnen halen of je moet reeds 5 jaar ervaring hebben in het vak. Dat heb ik wel (30+ jaar zelfs), maar niet in loondienst ;)

- Het is voor mij onmogelijk om 3-4 jaar naar school te gaan om dit diploma te behalen. Dit in verband met een groot verlies aan inkomen en mijn gezin. Ik zat dus te denken aan een combinatie baan waarbij ik aan de slag zou kunnen gaan bijvoorbeeld op een woongroep om het vak te leren en daarnaast 1 dag school. Helaas zie ik dit zeer weinig voorbij komen in de omgeving Noord-Brabant (regio zuid-west).

Nu is mijn vraag: Zijn er zorginstellingen die WEL zij-instromers een kans bieden in deze regio of eventuele detacheerders? Men zegt dat de aanhouder wint, dus ik zal zo lang als ik kan blijven zoeken naar kansen om het werk te mogen doen wat ik zo graag wil doen.

Dank voor de reacties alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-09 19:15
Misschien kun je een mooi CV opbouwen waarin je goed onderbouwt waarom jij denkt dat je ondanks het gemis van een hbo diploma alsnog een aanwinst binnen een bedrijf kan zijn, door je 30 jaar ervaring. Je kunt de verhalen van je vrienden anonimiseren etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carriereswitch1
Torac schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:46:
Misschien kun je een mooi CV opbouwen waarin je goed onderbouwt waarom jij denkt dat je ondanks het gemis van een hbo diploma alsnog een aanwinst binnen een bedrijf kan zijn, door je 30 jaar ervaring. Je kunt de verhalen van je vrienden anonimiseren etc.
Dank voor je reactie. Dat heb ik natuurlijk reeds gedaan. Het is helaas zo dat deze harde eisen van hogere hand komen en niet vanuit een HR. Sterker nog de vrouw van HR wist mij te vertellen dat ze liever iemand aannemen met de levenservaring die ik heb, dan iemand die net uit de boeken komt zelfs met een bachelor. Dat komt doordat het merendeel - volgens deze mevrouw - vaak 0,0 ervaring heeft met bijvoorbeeld zware psychische problematiek en zodoende zich nogal rot schrikt als ze te maken krijgen met bijvoorbeeld agressieve patiënten etc etc. Met als gevolg dat ze snel afscheid nemen en op zoek gaan naar ander werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:37
Carriereswitch1 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:52:
[...]

Dank voor je reactie. Dat heb ik natuurlijk reeds gedaan. Het is helaas zo dat deze harde eisen van hogere hand komen en niet vanuit een HR. Sterker nog de vrouw van HR wist mij te vertellen dat ze liever iemand aannemen met de levenservaring die ik heb, dan iemand die net uit de boeken komt zelfs met een bachelor. Dat komt doordat het merendeel - volgens deze mevrouw - vaak 0,0 ervaring heeft met bijvoorbeeld zware psychische problematiek en zodoende zich nogal rot schrikt als ze te maken krijgen met bijvoorbeeld agressieve patiënten etc etc. Met als gevolg dat ze snel afscheid nemen en op zoek gaan naar ander werk.
Welilcht dat je eerst als vrijwilliger ergens kunt helpen. Daarmee doe je relevante werkervaring op, leer jij het bedrijf / bedrijven kennen en andersom.
Vaak bouw je dan ook een netwerk op van mensen zodat men beter kan inschatten wat men aan elkaar heeft.

Op die manier een baan vinden is vaak eenvoudiger, en kun je starten naast je huidge baan zonder al te veel risico voor betrokken (jij en ook de werkgever)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan je niet aan een deeltijdopleiding beginnen naast je huidige baan en dan gaandeweg dat traject een bijpassende baan in dat vakgebied zoeken?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:04

Garyu

WW

Zijn er niet zij-instroom trajecten in deze tak van zorg? Ik weet dat er zulke trajecten zijn voor zorg/verpleger in Amsterdam bijvoorbeeld. Daarbij krijg je subsidie / betaalt geen collegegeld, en ken ook iemand die precies dit doet, terwijl hij ook een familie van 3 kinderen moet onderhouden.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carriereswitch1
Orion84 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:57:
Kan je niet aan een deeltijdopleiding beginnen naast je huidige baan en dan gaandeweg dat traject een bijpassende baan in dat vakgebied zoeken?
Dan ben ik de 40 gepasseerd en dan is het helaas de moeite niet meer. Men zoekt mensen rondom mijn leeftijd, liefst niet ouder. Je werkt immers met kinderen en jongvolwassenen.

Er zijn wel instellingen die soms een traject aanbieden waarbij je dus werkt en mag studeren, alleen tot nu toe ben ik er slechts 1 tegengekomen. ;( En die hebben nu dat traject niet lopen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carriereswitch1
Garyu schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:00:
Zijn er niet zij-instroom trajecten in deze tak van zorg? Ik weet dat er zulke trajecten zijn voor zorg/verpleger in Amsterdam bijvoorbeeld. Daarbij krijg je subsidie / betaalt geen collegegeld, en ken ook iemand die precies dit doet, terwijl hij ook een familie van 3 kinderen moet onderhouden.
Dat zou geweldig zijn! Maar ik zoek dus niets in de verpleging zeg maar ;) Als jij wat weet stuur maar door!

Politiek hoor ik vaak over tekorten in de zorg, maar ze doen ook weinig moeite om het aantrekkelijk te maken voor zij-instromers merk ik. Vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phyrozi
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-08 20:49
Ik kan inhoudelijk niet veel toevoegen, maar als ervaringsdeskundige van de andere kant wens ik je heel veel succes en vind ik persoonlijk dat je een plekje verdient.

Inhoudelijk:
Er is ontzettend veel te doen over slechte zorg, om dit te beperken stellen ze deze eisen. Enerzijds mis je mensen zoals jij, maar anderzijds zorg je er als instelling wel voor dat er geen onbekwame mensen instromen.

Persoonlijk:
Ik ben zelf uit het reguliere systeem geweest van mijn 6e tot mijn 13e. Van mijn 8e tot mijn 10/11e zelfs volledig uit huis geplaatst en in een woongroep terechtgekomen.
De oudere rotten in het vak hadden vaak een pak meer ervaring en een fijne aanpak. Daarom, nogmaals, succes gewenst.

[ Voor 21% gewijzigd door Phyrozi op 31-08-2021 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 06:35
Mensen in de zorg zijn op dit moment zo hard nodig dat je zo als leerling kunt instromen. Gewoon een zorginstelling benaderen en vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wellicht de ambitie om zelf iets op te zetten? Verdien je ook nog een stuk meer dan in loondienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carriereswitch1
Phyrozi schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:49:
Ik kan inhoudelijk niet veel toevoegen, maar als ervaringsdeskundige van de andere kant wens ik je heel veel succes en vind ik persoonlijk dat je een plekje verdient.

Inhoudelijk:
Er is ontzettend veel te doen over slechte zorg, om dit te beperken stellen ze deze eisen. Enerzijds mis je mensen zoals jij, maar anderzijds zorg je er als instelling wel voor dat er geen onbekwame mensen instromen.

Persoonlijk:
Ik ben zelf uit het reguliere systeem geweest van mijn 6e tot mijn 13e. Van mijn 8e tot mijn 10/11e zelfs volledig uit huis geplaatst en in een woongroep terechtgekomen.
De oudere rotten in het vak hadden vaak een pak meer ervaring en een fijne aanpak. Daarom, nogmaals, succes gewenst.
Dank voor de lovende woorden!

@MagniArtistique Dat is dus helaas niet zo. Inmiddels 11 instellingen aan de telefoon gehad.

Nu heb ik bij 1 instelling mijzelf als vrijwilliger aangemeld om op die manier in te stromen. Zo zou het niet moeten zijn, maar beter iets dan niets ;)

@Verwijderd Misschien in de toekomst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Furion2000
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:57
Aantal zaken die mogelijk mis gaan;
- Je baseert je idee op te weinig gesprekken, 1 HR persoon moet niet in 1x je hoop weg doen vagen.
- Je leest vacatures en denkt dat ze dat 1 op 1 vragen van mensen, als je soms 50% bezit aan competenties ben je al goed genoeg voor een baan. Teveel mensen die niet durven te reageren!
- Je word afgewezen op basis van geen ervaring of een andere reden. ze moeten EEN reden geven en voor jou is dat makkelijk, maar betekent niet dat dat waar hoeft te zijn voor een ander bedrijf en dezelfde job.
- Je zoekwoorden zijn niet goed genoeg e.g. je kunt zoeken naar schoonmaker, maar ook naar interieur verzorger. Dit zie ik bij mensen met veel levenservaring vaak mis gaan.
- Je word beter in solliciteren, waar je in het eerste gesprek iets zei waardoor je door de mand viel, kun je bij het volgende gesprek anders aanpakken.

Naast dit lees ik niets over salaris, kun je vanaf start salaris MBO beginnen? Werkend leren, het juiste carrière pad volgen om te bereiken wat je echt wil? Zoals leraren basisschool vaak als onderwijsassistent beginnen terwijl ze studeren, zullen er ook zeker zorgtrajecten zijn.

Carrière coach kan ook een helpende hand bieden.

Een ding is zeker, het kost energie, initiatief en doorzettingsvermogen om zoiets voor mekaar te boksen. Noodzaak in de markt of niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Furion2000 op 31-08-2021 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carriereswitch1
Furion2000 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:24:
Aantal zaken die mogelijk mis gaat;
- Je baseert je idee op te weinig gesprekken, 1 HR persoon moet niet in 1x je hoop weg doen vagen.
- Je leest vacatures en denkt dat ze dat 1 op 1 vragen van mensen, als je soms 50% bezit aan competenties ben je al goed genoeg voor een baan. Teveel mensen die niet durven te reageren!
- Je word afgewezen op basis van geen ervaring of een andere reden. ze moeten EEN reden geven en voor jou is dat makkelijk, maar betekent niet dat dat waar hoeft te zijn.
- Je zoekwoorden zijn niet goed genoeg e.g. je kunt zoeken naar schoonmaker, maar ook naar interieur verzorger. Dit zie ik bij mensen met veel levenservaring vaak mis gaan.

Naast dit lees ik niets over salaris, kun je vanaf start salaris MBO beginnen? Werkend leren, het juiste carrière pad volgen om te bereiken wat je echt wil? Zoals leraren basisschool vaak als onderwijsassistent beginnen terwijl ze studeren, zullen er ook zeker zorgtrajecten zijn.

Carrière coach kan ook een helpende hand bieden.
Het voorbeeld van de HR mevrouw was een voorbeeld waar ik er nog wel meer van heb, maar ik wil er geen bijbelsverhaal van maken zoals je zult begrijpen.

Het pijnpunt zit hem in het feit dat men vanuit de overheid eisen stelt aan zorgverleners zoals ambulant begeleiders en dat gaat met name over wet en regelreving. Dat komt doordat er onder andere jarenlang fraude is gepleegd met bijvoorbeeld PGB en zo nog een aantal zaken die ernstig zijn misgegaan. Nogmaals ik wil dat diploma best halen, alleen dan in de combinatie met werken.

Salaris is niet belangrijk voor mij in het begin. Als ik die kans maar krijg. Ik zal best 100-250 euro in moeten leveren, maar dat is dan maar zo. Je moet even door die appel heen willen bijten als je wat wilt bereiken lijkt mij. En als die zorgtrajecten er zijn dan zie ik ze graag verschijnen, want ik krijg ze niet gevonden op 1 na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:47

Basszje

Reisvaap!]

Carriereswitch1 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:01:
[...]
Politiek hoor ik vaak over tekorten in de zorg, maar ze doen ook weinig moeite om het aantrekkelijk te maken voor zij-instromers merk ik. Vreemd.
Daar hoor ik politiek ook vaak over :P ( Ook als het gaat om onderwijs, maar terzijde ) .

Jongerenwerker en die sector zou ik me echt even goed achter de oren krabben. Sinds het meeste is wegbezuinigd over het laatste decennium is het allesbehalve een aantrekkelijke carriere. Veel gaat op projectbasis en kortlopende contracten / matig betaald / veel tijd gaat verloren bij aanvragen budgetten. Je hebt het risico dat je elk jaar in een andere stad aan de bak kan, waar je alles weer opnieuw moet leren kennen etc. Ook het risico dat er gewoon geen werk meer is en je dus langdurig werkeloos bent is reeel.

Er zijn wel wat commerciele bureaus die wellicht wel een aanpakker kunnen gebruiken, dus je zou daar kunnen kijken. Over het algemeen moet je wel kunnen lullen als brugman ( maar dat is beetje ook een beroepsvereiste ;) )

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carriereswitch1
Basszje schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:34:
[...]

Daar hoor ik politiek ook vaak over :P ( Ook als het gaat om onderwijs, maar terzijde ) .

Jongerenwerker en die sector zou ik me echt even goed achter de oren krabben. Sinds het meeste is wegbezuinigd over het laatste decennium is het allesbehalve een aantrekkelijke carriere. Veel gaat op projectbasis en kortlopende contracten / matig betaald / veel tijd gaat verloren bij aanvragen budgetten. Je hebt het risico dat je elk jaar in een andere stad aan de bak kan, waar je alles weer opnieuw moet leren kennen etc. Ook het risico dat er gewoon geen werk meer is en je dus langdurig werkeloos bent is reeel.

Er zijn wel wat commerciele bureaus die wellicht wel een aanpakker kunnen gebruiken, dus je zou daar kunnen kijken. Over het algemeen moet je wel kunnen lullen als brugman ( maar dat is beetje ook een beroepsvereiste ;) )
Lullen als brugman is toevallig een van de kernwaarden van mijn huidige beroep (sales) ;) De zorginstellingen hier werken met VASTE contracten, dus niet tijdelijk. Dat is ansich prima en het salaris is redelijk, maar dan doe ik tenminste wel waar mijn passie ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furion2000
Carriereswitch1 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:28:
[...]

Het voorbeeld van de HR mevrouw was een voorbeeld waar ik er nog wel meer van heb, maar ik wil er geen bijbelsverhaal van maken zoals je zult begrijpen.

Het pijnpunt zit hem in het feit dat men vanuit de overheid eisen stelt aan zorgverleners zoals ambulant begeleiders en dat gaat met name over wet en regelreving. Dat komt doordat er onder andere jarenlang fraude is gepleegd met bijvoorbeeld PGB en zo nog een aantal zaken die ernstig zijn misgegaan. Nogmaals ik wil dat diploma best halen, alleen dan in de combinatie met werken.

Salaris is niet belangrijk voor mij in het begin. Als ik die kans maar krijg. Ik zal best 100-250 euro in moeten leveren, maar dat is dan maar zo. Je moet even door die appel heen willen bijten als je wat wilt bereiken lijkt mij. En als die zorgtrajecten er zijn dan zie ik ze graag verschijnen, want ik krijg ze niet gevonden op 1 na dan.
Dat kan ik pas begrijpen als je dat zegt of ik dat juist interpreteer :+

Oke dus je probleem is dat je ze niet kunt vinden? Dan is het nu hopen op hier iemand die het zo uit zijn hoofd kan vertellen. Als je iets niet zelf kunt maar wel wil, dan kun je ook op zoek gaan naar mensen die er wel goed in zijn. Een slimme zoon die meer leert via google dan op school of een professional die alles weet van de zorg en de kansen. Dus niet op zoek naar het antwoord, maar op zoek naar de persoon met een antwoord haha. Hier is zeker een goed begin!

Tevens vereist HBO werk en denk niveau ook daadwerkelijk een HBO diploma, dat is mij ook onduidelijk en dat kan ook een reden zijn dat je verder onderaan de ladder (onderwijsassistent in het voorbeeld) zal beginnen. Fijn is dan dat je financieel flexibel bent!

Als het hier niet lukt zou ik de hoop in ieder geval nog niet opgeven en echt vrienden/kennissen vragen om informatie of instanties benaderen niet om een baan, maar om advies. Al vraag je op linkedIn aan een wildvreemde ambulante verzorgende of ze iets weten, het zal je verbazen hoeveel mensen bereid zijn om te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carriereswitch1
Furion2000 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:38:
[...]

Dat kan ik pas begrijpen als je dat zegt of ik dat juist interpreteer :+

Oke dus je probleem is dat je ze niet kunt vinden? Dan is het nu hopen op hier iemand die het zo uit zijn hoofd kan vertellen. Als je iets niet zelf kunt maar wel wil, dan kun je ook op zoek gaan naar mensen die er wel goed in zijn. Een slimme zoon die meer leert via google dan op school of een professional die alles weet van de zorg en de kansen. Dus niet op zoek naar het antwoord, maar op zoek naar de persoon met een antwoord haha. Hier is zeker een goed begin!

Tevens vereist HBO werk en denk niveau ook daadwerkelijk een HBO diploma, dat is mij ook onduidelijk en dat kan ook een reden zijn dat je verder onderaan de ladder (onderwijsassistent in het voorbeeld) zal beginnen. Fijn is dan dat je financieel flexibel bent!

Als het hier niet lukt zou ik de hoop in ieder geval nog niet opgeven en echt vrienden/kennissen vragen om informatie of instanties benaderen niet om een baan, maar om advies. Al vraag je op linkedIn aan een wildvreemde ambulante verzorgende of ze iets weten, het zal je verbazen hoeveel mensen bereid zijn om te helpen.
Dank voor je reactie. Onderwijsassistent heeft geen klap te maken met de kant die ik op wil gaan en sterker nog daar heb ik helemaal niks aan als ''vooropleiding''. Ik ga werken met verslaafden, autistische kinderen en jongvolwassenen enzovoorts. Dat is wat specifieker dan onderwijsassistent. Normaliter vraagt men voor dit werk; Pedagogiek, MDW dat soort vakken.

Googlen kan ik gelukkig zelf prima en ik heb inderdaad via Linkedin al wat mensen gesproken. Het is natuurlijk wel zo dat ik goed uit moet kijken, aangezien mijn werkgever ook op dit platform actief is :+

Een BBL baan zou voor mij het beste zijn, aangezien ik wel flexibel ben financieel gezien, maar ook weer niet te.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 03:08
Heb je al gekeken naar een EVC? Dit opent misschien enkele deuren. Ook hier zal theoretische kennis nodig zijn Ik weet niet of privé ervaring voldoende is voor een EVC .Voor de meeste vacatures is dat in ieder geval niet voldoende.
https://www.evc-centrum-n...ugd-en-gezinsprofessional

Een andere ingang die misschien nog bestaat is als oproepkracht voor gezinsvervangende huizen. De criteria lagen voor een oproepkracht een een stuk lager toen ik dat werk nog deed.

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furion2000
Carriereswitch1 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:45:
[...]

Dank voor je reactie. Onderwijsassistent heeft geen klap te maken met de kant die ik op wil gaan en sterker nog daar heb ik helemaal niks aan als ''vooropleiding''. Ik ga werken met verslaafden, autistische kinderen en jongvolwassenen enzovoorts. Dat is wat specifieker dan onderwijsassistent. Normaliter vraagt men voor dit werk; Pedagogiek, MDW dat soort vakken.

Googlen kan ik gelukkig zelf prima en ik heb inderdaad via Linkedin al wat mensen gesproken. Het is natuurlijk wel zo dat ik goed uit moet kijken, aangezien mijn werkgever ook op dit platform actief is :+

Een BBL baan zou voor mij het beste zijn, aangezien ik wel flexibel ben financieel gezien, maar ook weer niet te.
Interpretatie again. Onderwijsassistent was het 'voorbeeld' omdat ik geen klap weet van ambulante zorgende. Wat ik ermee bedoelde was dat je soms niet direct de functie kunt gaan vervullen die je wil als je niet de juiste papieren hebt, zoals een ontwikkelaar als junior ontwikkelaar begint of meer kans maakt als tester zodat hij kan doorgroeien naar de positie die hij wil....ontwikkelaar.

HBO diploma is ook meer dan HBO werk en denkniveau.
Wat als prima googlen niet voldoende is? Ik schakel ook een vriend in als ik het niet gevonden krijg. Ik ben prima, hij op een andere manier en samen zijn we erg goed.

Succes in je zoektocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carriereswitch1
Nukar schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:56:
Heb je al gekeken naar een EVC? Dit opent misschien enkele deuren. Ook hier zal theoretische kennis nodig zijn Ik weet niet of privé ervaring voldoende is voor een EVC .Voor de meeste vacatures is dat in ieder geval niet voldoende.
https://www.evc-centrum-n...ugd-en-gezinsprofessional

Een andere ingang die misschien nog bestaat is als oproepkracht voor gezinsvervangende huizen. De criteria lagen voor een oproepkracht een een stuk lager toen ik dat werk nog deed.
Zojuist met EVC gesproken. Ook hier moet je reeds documentatie hebben van bijvoorbeeld werkzaamheden binnen de zorg etc etc. Wel een tip gekregen omtrent omscholing dus daar gaan we mee aan de slag!

@Furion2000 Sorry voor de verkeerde interpretatie ;) Uiteraard dank voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:04

Garyu

WW

Heb je hier gekeken?
https://zorgselect.nl/duaal-leren

Ik zie zo even snel de volgende opleidingen die me passend lijken die duaal worden aangeboden:
https://youchooz.nl/nl/op...al-work/over-de-opleiding
https://youchooz.nl/nl/op...egkunde/over-de-opleiding

[ Voor 79% gewijzigd door Garyu op 31-08-2021 17:01 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Pagina: 1