Mijn vraag
Ben al een eeuwenoude Apple gebruiker maar nu duikt iets in mijn systeem op dat ik niet kan verklaren: Onder de info button zie ik mappen en apps, die als bevoegdheid / beheerder 'system' hebben. Daarnaast nog 'wheel' en 'everyone'.
Waar komt dat vandaan; ik zie geen weg naar mijn eigen beheers-account.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mac OS Monterey 12.0 op iMac 4K, 3,6 GHz Quad-Core i7, 16 Gb. iCloud abo 2TB.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Zie deze afbeelding:
/Users/hansfroling/Desktop/Schermafbeelding 2021-08-31 om 11.38.14.png
Ook zie ik via Clean My Mac -geheel onverwacht- het bericht dat ik ruimte zou moeten vrijmaken in mijn RAM geheugen. Dat doe ik dan, maar het verandert niets aan de systeem beheer status...
Alvast dank voor reactie, waarbij het me niet zou verbazen als ik iets domweg over het hoofd zie...
Ben al een eeuwenoude Apple gebruiker maar nu duikt iets in mijn systeem op dat ik niet kan verklaren: Onder de info button zie ik mappen en apps, die als bevoegdheid / beheerder 'system' hebben. Daarnaast nog 'wheel' en 'everyone'.
Waar komt dat vandaan; ik zie geen weg naar mijn eigen beheers-account.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mac OS Monterey 12.0 op iMac 4K, 3,6 GHz Quad-Core i7, 16 Gb. iCloud abo 2TB.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Zie deze afbeelding:
/Users/hansfroling/Desktop/Schermafbeelding 2021-08-31 om 11.38.14.png
Ook zie ik via Clean My Mac -geheel onverwacht- het bericht dat ik ruimte zou moeten vrijmaken in mijn RAM geheugen. Dat doe ik dan, maar het verandert niets aan de systeem beheer status...
Alvast dank voor reactie, waarbij het me niet zou verbazen als ik iets domweg over het hoofd zie...