Mijn vraag
Zondag was het er nog niks aan het handje. Gisteren mijn computer proberen op te starten. Ik zie dat de computer aan gaat. Maar geen beeld geen toetsenbord en geen muis waar ik gebruik van kan maken. Nu zie ik dat mijn fans draaien. Maar de fans van mn videokaart niet.
Ik heb zelf geen extra computer om onderdelen te wisselen en te controleren wat er echt aan scheeld. Is er een andere manier om erachter te komen wat het probleem is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI B450 Gaming plus max - moederbord
AMD Ryzen 5 3600 - processor
Radeon RX 5700 challenger D 80 oc - videokaart
Corsair vengeance LPX geheugen
Samsung 970 EVO 1 TB
Corsair tx-m series tx650 m V2 - voeding
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle kabels uit getrokken opnieuw ingestoken. De batterij van het moederbord gehaald.
Mvg Leroy
Zondag was het er nog niks aan het handje. Gisteren mijn computer proberen op te starten. Ik zie dat de computer aan gaat. Maar geen beeld geen toetsenbord en geen muis waar ik gebruik van kan maken. Nu zie ik dat mijn fans draaien. Maar de fans van mn videokaart niet.
Ik heb zelf geen extra computer om onderdelen te wisselen en te controleren wat er echt aan scheeld. Is er een andere manier om erachter te komen wat het probleem is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI B450 Gaming plus max - moederbord
AMD Ryzen 5 3600 - processor
Radeon RX 5700 challenger D 80 oc - videokaart
Corsair vengeance LPX geheugen
Samsung 970 EVO 1 TB
Corsair tx-m series tx650 m V2 - voeding
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle kabels uit getrokken opnieuw ingestoken. De batterij van het moederbord gehaald.
Mvg Leroy