Mendix expert www.appronto.nl
Ik heb geen ervaringen met Trust internal hub kaarten
Maar over het algemeen over trust ben ik zeer ontevreden , gaat snel stuk , kan weinig
Maar over het algemeen over trust ben ik zeer ontevreden , gaat snel stuk , kan weinig
Goedkoop = duurkoop heOp zondag 19 augustus 2001 16:54 schreef babylon5 het volgende:
Ik heb geen ervaringen met Trust internal hub kaarten
realtek = goedkoper dan trust = werkt perfectOp zondag 19 augustus 2001 16:56 schreef PolarBear het volgende:
[..]
Goedkoop = duurkoop he
Dus die redenering gaat niet altijd op.
Verwijderd
uhh, trust nic's gebruiken toch realtek chippie's.Op zondag 19 augustus 2001 16:57 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
realtek = goedkoper dan trust = werkt perfect
Dus die redenering gaat niet altijd op.
Ook, maar din is 't chippie goed en 't kaartje kutOp zondag 19 augustus 2001 17:34 schreef da_Stimpy het volgende:
[..]
uhh, trust nic's gebruiken toch realtek chippie's.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
trust is troep.
die netwerkkaart zal best werken, maar de (driver)ondersteuning is brak.
Koop liever een goedkoop hubje icm. realtech kaartjes.
die netwerkkaart zal best werken, maar de (driver)ondersteuning is brak.
Koop liever een goedkoop hubje icm. realtech kaartjes.
Verwijderd
Wat als die pc met die netwerk/hub kaart nou vast loopt en gereboot moet worden (wil nog wel eens voorkomen met windows) en je bent net lekker met z'n 4e aan het kweeken. Ligt dan gewoon het netwerk plat ofwat?? zo ja, niet kopen ga je je zeker aan irriteren.
Ze gebruiken wel die chippie's maar zoek de verschillen:Op zondag 19 augustus 2001 17:34 schreef da_Stimpy het volgende:
[..]
uhh, trust nic's gebruiken toch realtek chippie's.
Realtek 10/100 NIC = 25 piek
Trust 10 Mbit NIC = 40 piek
'k heb zo'n kaartje van Trust met een ingebouwde hub... werkt prima. Alleen heb ik er achteraf toch spijt van. Je computer met heb moet nl. altijd aan staan
Ik dacht in het begin dat dit geen probleem was, maar achteraf krijg je er toch spijt van...
Pagina: 1