Goedeavond,
Ik ben vandaag begonnen met het schuren van mijn voordeur. Er zit een oude bruine lak op (botenlak heet het geloof ik) en dit wil ik er af schuren om te vervangen voor een mooie groene of rode lak.
Nu ben ik begonnen met schuren maar er blijf eens soort pasta op mijn schuurbladen zitten waardoor ik mijn bladen vrij snel moet vervangen. Ik vermoed dat het grondverf is omdat het alleen voorkomt als ik echt doorschuur tot het hout.
Weet iemand wat het kan zijn? En hoe ik het voorkom? Volgens mij is het geen optie om over de oude grondverf heen te lakken of wel?
Wat is nu de beste manier om het beste resultaat te krijgen?
:strip_exif()/f/image/UOH3HBszGCJbW5ALissgS3yA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2zFTgfXN8d7zhDntC8bqr8l0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7qPm8tfB4rxLBmqtN21E0QPc.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor uw hulp!
Ik ben vandaag begonnen met het schuren van mijn voordeur. Er zit een oude bruine lak op (botenlak heet het geloof ik) en dit wil ik er af schuren om te vervangen voor een mooie groene of rode lak.
Nu ben ik begonnen met schuren maar er blijf eens soort pasta op mijn schuurbladen zitten waardoor ik mijn bladen vrij snel moet vervangen. Ik vermoed dat het grondverf is omdat het alleen voorkomt als ik echt doorschuur tot het hout.
Weet iemand wat het kan zijn? En hoe ik het voorkom? Volgens mij is het geen optie om over de oude grondverf heen te lakken of wel?
Wat is nu de beste manier om het beste resultaat te krijgen?
:strip_exif()/f/image/UOH3HBszGCJbW5ALissgS3yA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2zFTgfXN8d7zhDntC8bqr8l0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7qPm8tfB4rxLBmqtN21E0QPc.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor uw hulp!