home cinema set verbinden met tv

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeleter
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 31-08-2021
hallo iedereen,

ik heb een Sony tv (modelnummer: KDL-46NX710) en JVC een home cinema set (modelnummer: JVC RX-E112RSL) alleen er is een probleem. de home cinema set heeft geen HDMI, alleen SCART. en mijn TV heeft weer geen SCART. ik gebruik de tv alleen voor mijn PS4. we hebben van alles geprobeerd met een optische kabel zowel in de tv als in de playstation 4 maar niks werkt. kan iemand mij helpen?

Beste antwoord (via FeaR op 04-09-2021 01:23)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Optisch of coaxiale aansluiten zou moeten kunnen. Of vanaf tv naar je JVC, of vanuit de PlayStation.
Manual: https://www.libble.eu/jvc-rx-e112rsl/online-manual-607100/
Als ik je handleiding op p7 lees dan staat er:
Bij het verlaten van de fabriek zijn deDIGITAL IN aansluitingen ingesteld voor hetgebruik met de volgende componenten:– DIGITAL 1 (coaxiaal): Voor DVD-speler–DIGITAL 2 (optisch): Voor STB (Set Top Box)Indien u andere componenten aansluit, moetu de vereiste instelling voor de digitale(DIGITAL IN) ingangsaansluiting maken. Zie“Instellen van de digitale (DIGITAL IN)ingangsaansluitingen” op bladzijde 13.• Kies de juiste digitale ingangsfunctie. Zie“Kiezen van de analoge of digitaleingangsfunctie” op bladzijde 13
Weet je zeker dat je de goede bron hebt gekozen na het aansluiten?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Optisch of coaxiale aansluiten zou moeten kunnen. Of vanaf tv naar je JVC, of vanuit de PlayStation.
Manual: https://www.libble.eu/jvc-rx-e112rsl/online-manual-607100/
Als ik je handleiding op p7 lees dan staat er:
Bij het verlaten van de fabriek zijn deDIGITAL IN aansluitingen ingesteld voor hetgebruik met de volgende componenten:– DIGITAL 1 (coaxiaal): Voor DVD-speler–DIGITAL 2 (optisch): Voor STB (Set Top Box)Indien u andere componenten aansluit, moetu de vereiste instelling voor de digitale(DIGITAL IN) ingangsaansluiting maken. Zie“Instellen van de digitale (DIGITAL IN)ingangsaansluitingen” op bladzijde 13.• Kies de juiste digitale ingangsfunctie. Zie“Kiezen van de analoge of digitaleingangsfunctie” op bladzijde 13
Weet je zeker dat je de goede bron hebt gekozen na het aansluiten?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:09

FeaR

In GoT we trust

Hit and run...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.