Voor een student Bouwlunde ben ik op zoek naar een muis.
Deze muis moet dus geschikt zijn voor CAD programma’s.
Zijn dan de DPI’s belangrijk??
Mijn wensen zijn:
Bluetooth dus geen usb receiver want muis gaat veel reizen en in en uit een tas.
Formaat compact of medium
Bedrag EUR 50-65 maar zeker niet boven EUR 80
Laser is ook wel handig volgens mij
Is een accu handig? Wat zijn jullie ervaringen?
We denken aan een Logitech of Microsoft, dit omdat de rest ons niets zegt, beetje kwaliteit is wel hamdig…
Verder dacht ik aan een stille muis en ergonomisch maar het is toch nog lastig - voor mij - om bij alle wensen iets te vinden dus deze wensen zijn beetje ondergeschikt geworden….
Mijn man tekent met de Logitech M705 maar deze heeft een usb receiver dus voor student niet geschikt. DPI is hier 3200. Is het aantal DPI’s inderdaad het criterium om op te letten?
De logitech MX serie is met akku. Geen idee of dat handig is voor student.
De Microsoft Bluetooth Ergonomic Black lijkt ons eigenlijk wel wat maar 2x is mij verteld dat deze muis DPI 2400 heeft. Mijn twijfel zit in het aantal DPI’s. Is dit voldoende? In principe is dit een optische muis maar werkt net even anders ……
Welk advies hebben jullie?
Alvast bedankt.
Deze muis moet dus geschikt zijn voor CAD programma’s.
Zijn dan de DPI’s belangrijk??
Mijn wensen zijn:
Bluetooth dus geen usb receiver want muis gaat veel reizen en in en uit een tas.
Formaat compact of medium
Bedrag EUR 50-65 maar zeker niet boven EUR 80
Laser is ook wel handig volgens mij
Is een accu handig? Wat zijn jullie ervaringen?
We denken aan een Logitech of Microsoft, dit omdat de rest ons niets zegt, beetje kwaliteit is wel hamdig…
Verder dacht ik aan een stille muis en ergonomisch maar het is toch nog lastig - voor mij - om bij alle wensen iets te vinden dus deze wensen zijn beetje ondergeschikt geworden….
Mijn man tekent met de Logitech M705 maar deze heeft een usb receiver dus voor student niet geschikt. DPI is hier 3200. Is het aantal DPI’s inderdaad het criterium om op te letten?
De logitech MX serie is met akku. Geen idee of dat handig is voor student.
De Microsoft Bluetooth Ergonomic Black lijkt ons eigenlijk wel wat maar 2x is mij verteld dat deze muis DPI 2400 heeft. Mijn twijfel zit in het aantal DPI’s. Is dit voldoende? In principe is dit een optische muis maar werkt net even anders ……
Welk advies hebben jullie?
Alvast bedankt.