Liteon brander firmware

Pagina: 1
Acties:

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Topicstarter
[topic=208738/1/25]
Waarom is deze dicht, nu weet die jongen nog niet waar hij hem moet downloaden. De link uit de meuktracker werkt niet meer, via de liteon website is niks te vinden wat betreft firmware. Daar hebben ze alleen nog maar voor de LTR12102C (de 12/10/40 dus)
Het is niet bekend of deze firmware ook werkt voor zijn brander, waarschijnlijk niet. En aangezien ik deze brander net heb bestelt zou ik ook wel willen weten waar ik die firmware kan downloaden.

Dus...... zou hij weer open mogen :7

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46
Ik was net een berichtje voor die thread aan het typen toen ie dichtging.

Lite-on schijnt de update weer weggehaald te hebben, omdat er een aantal problemen mee waren. Namelijk dat ie bij een aantal gebruikers de schrijver dood was, dat ie niet meer als slave werkte (iig bij P5A moederbord) en problemen met de bus master programma in de Ali chipsets. Het is dus niet de bedoeling om deze update (LS3G23.zip) nog te installeren.

Als het goed is komt binnenkort een nieuwe update voor de 12101b.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Topicstarter
Ah... op die manier.
Dan weet ik dat ook weer. Als het mee zit word hij dinsdag netjes hier bezord om bij de rest van de branders te stouwen. Maar de firmware voor de 12/10/40 werkt er niet op neem ik aan?
Mensen zouden nog het verkeerde id kunnen krijgen als ze m'n PC specs zien >:)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46
Op zondag 19 augustus 2001 16:59 schreef Sick_Nick het volgende:
Maar de firmware voor de 12/10/40 werkt er niet op neem ik aan?
Geen idee, ik ga het iig niet uitproberen. Mijn lite-on werkt prima hier.

Op cdrlabs.com staat het volgende over de 12102c (de 40 speed drive waar wel een nieuwe update voor is):
If you're wondering about the LTR-12102C, from what I gathered it is a new 12x CD-RW drive that uses a lower priced chip set. Most likely these will be sold to system builders or through the OEM market. The biggest difference between this drive and the older 12x drive, is that this one features 40x read speeds.
Vooral door dat 'lowered price chipset' (dus een andere chipset dan in de 12101b) vraag ik me af of de bios'en compatible met elkaar zijn...

Verwijderd

Hij is weer open, Jotti kon ook niet weten dat die link een 404 was.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Topicstarter
Tnx, en over die verschillen tussen de 32x en 40x:
laten we dat in het topic bespreken :)
Pagina: 1