KPN SIM code onbekend en PUK werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn moeders iPhone was laatst helemaal leeg en moest opgeladen worden. Nu vraagt het ding om een SIM code en uiteraard werkt de code die ergens opgeschreven staat niet. Als ik de PUK code invoer krijg ik daarna 2x veld om nieuwe SIM code in te voeren maar kom daarna terug bij PUK code met een poging minder :(

Relevante software en hardware die ik gebruik
KPN, iPhone 7, up to date.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Kutten met de PUK code, ik weet het anders ook niet... :(

Wat kan ik doen om dit op te lossen?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:17
evilution schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:55:
Mijn vraag
Mijn moeders iPhone was laatst helemaal leeg en moest opgeladen worden. Nu vraagt het ding om een SIM code en uiteraard werkt de code die ergens opgeschreven staat niet. Als ik de PUK code invoer krijg ik daarna 2x veld om nieuwe SIM code in te voeren maar kom daarna terug bij PUK code met een poging minder :(

Relevante software en hardware die ik gebruik
KPN, iPhone 7, up to date.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Kutten met de PUK code, ik weet het anders ook niet... :(

Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Contact opnemen met KPN 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:20
Registeren bij KPN mobiel, haal je je actieve puk code zo uit je account gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
bszz schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:57:
[...]

Contact opnemen met KPN 😇
Ok, dat is inderdaad het plan later.
Maar wat gaat hier mis? Is de PUK incorrect? Moet ik na invoeren van de PUK niet zelf een nieuwe SIM code kunnen invoeren, of moet dat de originele SIM code zijn?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is hierboven al aangegeven: neem contact op met KPN. Wij kunnen je hier verder niet mee helpen, want alle hulp zou neerkomen op het omzeilen van beveiligen, en daar doen we hier niet aan.

Dit topic is gesloten.