Bosch droger draait niet (WTE84104NL)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Mijn moeder geeft aan dat haar droger niet meer draait, en dat ze een “knallend” geluid hoorde net voordat hij stopte met werken.

Ik heb eerst contact gezocht met CoolBlue, maar omdat het een vrij goedkope droger was en hij van 2015 is gaan ze er verder niks mee doen zoals ik al had verwacht.

Met een snelle Google actie kwam ik erachter dat waarschijnlijk de snaar geknapt is.

Nu is mijn vraag, is dit makkelijk zelf te doen, of zouden jullie het eerder laten doen? Is het de moeite waard? Ik ben niet echt thuis in witgoed, maar ik vond het er nou ook weer niet super moeilijk uitzien.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 11:22
Achterkant eraf schroeven, en als het inderdaad de snaar is kan je die vrij eenvoudig vervangen. Als je een schroevendraaier kan vasthouden moet het lukken.
Edit: gezien hoe goedkoop zo'n snaar is kan je hem ook alvast bestellen voordat je het ding openmaakt, anders staat-ie een dag in de weg.

[ Voor 53% gewijzigd door RemcoDelft op 30-08-2021 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:16

Tens

No 24 hours, no 3 or 100 days.

RemcoDelft schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:55:
Achterkant eraf schroeven, en als het inderdaad de snaar is kan je die vrij eenvoudig vervangen. Als je een schroevendraaier kan vasthouden moet het lukken.
begin daar mee inderdaad.
Wat foto's maken en hier plaatsen dan is het makkelijker helpen/adviseren.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Top heren, ga ik even doen! Bedankt tot zo ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
grote kans op de snaar..

mn vorige droger heeft 2x een snaar breuk gehad... maar mijn droger was niet echt vriendelijk om een nieuwe snaar te geven.. dus mocht die bij de 2de breuk voor noppes naar een nieuwe baas..

404 Signature not found