[bug] notificatie voor verkeerde draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcrowd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:25
Ik kreeg de volgende melding (Android, Firefox):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWrmO3NJ6tCY8IuDENxnNcaJ8dE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nT6FSZca6g7drsZ3JNW5Hzou.jpg?f=user_large
Klikken op de notificatie brengt me naar Thalaron in "Het Grote Subwoofer Topic"
Echter, dat is een post in het Grote Subwoofer topic, niet Kleine Audio vragen topic. => De notificatie komt niet overeen met de topic waar ik heen geleid wordt. Ik ben ook niet actief in het subwoofer topic, dus dat is wat vreemd.

Ik zocht even naar eerdere bugs en toen leek het met een citaat te maken te hebben, maar er is in de gelinkte post geen citaat opgenomen dus dat zal het niet zijn... (?)

Is dit een kwestie van een mod die het bericht verplaatst heeft naar het juiste topic zonder dat in een "edit" erbij te zetten? Of is hier spraken van een bug(je)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-05 22:45

InFamous

excommunicado

Ik denk eerder dat een modje die post heeft verplaatst vanuit kleine audio vragen.

@FeaR kan daar misschien wat duidelijkheid over verschaffen

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

In GoT we trust

itcrowd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:30:
Is dit een kwestie van een mod die het bericht verplaatst heeft naar het juiste topic zonder dat in een "edit" erbij te zetten?
Dat bericht is inderdaad verplaatst. Het viel mijns inziens meer onder het Subwoofer Topic dan het Kleine Vragen Topic, het neigde zelfs al een klein beetje naar aankoopadvies.

Overigens edit ik geen posts als ik deze alleen verplaats. Zeker bij personen met dit soort aantallen posts ga ik er wel vanuit dat deze persoon de weg op GoT weet te vinden en zijn posts dus ook :)

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 30-08-2021 20:00 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.