@willemdemoor
N.a.v. deze post Fractal Torrent Recall [potentieel brandgevaar] is het misschien ook interessant om te kijken naar de Gigabyte GP-P750GM en 850GM PSU's. Het nieuws zal vast niet ontgaan zijn over de producten, hoeveelheid RMA's en meerdere videos op YT. Ik ben helaas op mijn mobiel dus ik kan helaas enkel de mobiele YT URL plaatsen:
YouTube: Exploding Power Supplies: Gigabyte & Newegg Dumping Unsellable Product
YouTube: Gigabyte Twists Truth About Exploding Power Supplies in Dangerous Way
YouTube: Speedrun Gigabyte Power Supply Explosion: Biggest Failure Yet (GP-P7...
YouTube: Buyer Beware! GIGABYTE shows us how NOT to do business...
Het begint inmiddels erg vermakelijk / interessant te worden. Deels vanuit een technisch perspectief maar ook vanuit een PR perspectief.
N.a.v. deze post Fractal Torrent Recall [potentieel brandgevaar] is het misschien ook interessant om te kijken naar de Gigabyte GP-P750GM en 850GM PSU's. Het nieuws zal vast niet ontgaan zijn over de producten, hoeveelheid RMA's en meerdere videos op YT. Ik ben helaas op mijn mobiel dus ik kan helaas enkel de mobiele YT URL plaatsen:
YouTube: Exploding Power Supplies: Gigabyte & Newegg Dumping Unsellable Product
YouTube: Gigabyte Twists Truth About Exploding Power Supplies in Dangerous Way
YouTube: Speedrun Gigabyte Power Supply Explosion: Biggest Failure Yet (GP-P7...
YouTube: Buyer Beware! GIGABYTE shows us how NOT to do business...
Het begint inmiddels erg vermakelijk / interessant te worden. Deels vanuit een technisch perspectief maar ook vanuit een PR perspectief.
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply