Wraak beoordeling gekregen.

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 08:53
Ik heb een aantal maanden geleden zaken gedaan met patrickp0078, ik kocht een telefoon van hem.
Hij verkocht de telefoon als "nieuw", foto die hij plaatste was liet ook een gloednieuw pakket zien (lader zelfs nog in wrappings).

Adfvertentie :
V&A aangeboden: OnePlus 8T (12GB ram) Groen

Bod gedaan, geaccepteerd, betaald en ontvangen. Maar; zonder lader, zonder laadkabel en met een factuur waarop duidelijk werd dat hij ruim 6 maanden gebruikt was.

Heb hier contact over gehad via DM en hij erkende dat dit per ongelijk niet "goed" in de advertentie stond maar dat hij de prijs alsnog redelijk vond en wat losse flodder excuses.
Ik heb hem een paar dagen gegeven om tot een redelijke oplossing te komen maar het bleef stil.

Heb daarop ook een review geschreven om anderen te behoeden voor zijn V&A stijl.
gallery: patrickp0078

Ik vermoed dat patrickp0078 vorige week weer iets wilde verkopen via V&A en toen dacht dat mijn review hem niet zo lekker uitkwam. Hij heeft toen een wraak beoordeling gegeven aan mij als koper omdat hij het kinderachtig vond dat ik hem een lage beoordeling gegeven had.

Heb hem tot 2maal gevraagd of hij zijn wraakbeoordeling weg gaat halen / aanpassen maar het blijft weer stil.

Ik krijg altijd goede reviews en vind een wraak beoordeling daarom niet op zijn plaats. Kunnen jullie hier wellicht iets mee?

Bij voorbaat dank!
Maarten

Voor een ieder die er toegang tot heeft; hier mijn DM geschiedenis met Patrick:

https://gathering.tweaker...m_discussion/7358926/3041

[ Voor 4% gewijzigd door procyon op 30-08-2021 09:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

In de tekst staat "Komt met doos, digitale facturen, een clear case en sandstone cover." Er wordt nergens gesproken over een lader. De foto doet echter anders vermoeden. Maar ... dat is geen eigen foto maar een stock foto (blijkt na wat zoeken op internet)
Aan de andere kant wordt het product aangeboden als "nieuw". Dan mag je redelijkerwijze verwachten dat alles er bij zit, dus ook de lader en dat het product niet gebruikt is.
Als je dan een product krijgt dat een half jaar oud is en waar zaken ontbreken, is dat zeker niet nieuw meer. Daar heeft verkoper dus steken laten vallen. @procyon is niets te verwijten, ik zal de beoordeling van @patrickp0078 dan ook verwijderen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 08:53
Dank Microkid!

Dit topic is gesloten.