Heb net mijn KT7A en Thunderbird 1400 (AJHYA Y) mooi aan de praat, wil overclocken, maar dat stomme ding wil gewoon geen mhz sneller! t/m 1478 komt hij windows nog wel in (daarboven hangt hij bij het booten van windows al), maar crasht hij na een minuut of 5 (kan net 3D mark draaien).
Dat een CPU wat minder te oc-en is kan ik me voorstellen, maar zelfs 134mhz ipv 133mhz wil niet
Voltage op 1.85, IO op 3.5 gezet, maar niks
Te warm wordt hij ook niet (onder de 50 graden, met Thermoengine), nu zat ik te denken aan de voeding, zou deze te zwak kunnen zijn. Het is een 300watt A-Open, met config uit de url van mijn sig. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar toch ... of is het wat anders. Erg jammer zo
Thx
Dat een CPU wat minder te oc-en is kan ik me voorstellen, maar zelfs 134mhz ipv 133mhz wil niet
Voltage op 1.85, IO op 3.5 gezet, maar niks
Te warm wordt hij ook niet (onder de 50 graden, met Thermoengine), nu zat ik te denken aan de voeding, zou deze te zwak kunnen zijn. Het is een 300watt A-Open, met config uit de url van mijn sig. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar toch ... of is het wat anders. Erg jammer zo
Thx
edit:
OS is windows 2000 Pro + SP2, nieuwste 4in1
OS is windows 2000 Pro + SP2, nieuwste 4in1