Android applicatie verkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperlogit
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 11:04
Beste lezer,

Zoals de titel al zegt wil ik graag mijn Android app verkopen.

Nu is het niet dat ik mijn app wil verkopen voor een paar cent zodat je hem mag downloaden maar het gehele project.

Een x aantal jaar geleden heb ik een app gemaakt die momenteel wekelijks z'n 20k aan downloads heeft.

Natuurlijk verdien je geld aan advertenties dus is het een leuk extraatje.

Nu ben ik geen app ontwikkelaar en sta ik versteld te kijken dat mij dit gelukt is om te maken en hier inkomsten mee binnen te harken.

Waar ik nu bang voor ben is dat er iets gebeurd met de app/store etc en dat ik mijn app niet meer kan updaten en er dus geld mee kan verdienen.

Graag wil ik aan jullie vragen of het mogelijk is om z'n app te verkopen en waar ik dit eventueel kan doen.

Wie kan mij hierbij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Om welke app gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperlogit
Dat houd ik liever privé voor nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:57
Sniperlogit schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:16:
Beste lezer,

Nu is het niet dat ik mijn app wil verkopen voor een paar cent zodat je hem mag downloaden maar het gehele project.

Een x aantal jaar geleden heb ik een app gemaakt die momenteel wekelijks z'n 20k aan downloads heeft.

Natuurlijk verdien je geld aan advertenties dus is het een leuk extraatje.

Nu ben ik geen app ontwikkelaar en sta ik versteld te kijken dat mij dit gelukt is om te maken en hier inkomsten mee binnen te harken.

Waar ik nu bang voor ben is dat er iets gebeurd met de app/store etc en dat ik mijn app niet meer kan updaten en er dus geld mee kan verdienen.

Graag wil ik aan jullie vragen of het mogelijk is om z'n app te verkopen en waar ik dit eventueel kan doen.

Wie kan mij hierbij helpen?
Er zijn zo te zien een aantal marketplaces waar je app source code kan kopen / verkopen.
Hier heb je uitleg en een lijstje https://www.digifloor.com...e-buy-sell-source-code-21

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperlogit
HKLM_ schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:35:
[...]

Er zijn zo te zien een aantal marketplaces waar je app source code kan kopen / verkopen.
Hier heb je uitleg en een lijstje https://www.digifloor.com...e-buy-sell-source-code-21
Dank voor je reactie, zoals ik zelf al had ondervonden zijn er inderdaad een aantal websites waar je source code kan verkopen. Echter denk ik niet dat mijn source code zo speciaal is dat mensen het willen kopen.

Het gaat mij er meer om dat ik mijn app in het geheel kan verkopen incl mijn developer account als dat nodig is, een app overplaatsen van account zal niet gaan denk ik.

Echter kom ik niets tegen waar ik dus het totaal plaatje kan verkopen en of dit mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 19:57
Dit lijkt gewoon te mogen, zie de instructies hier: https://support.google.co...oper/answer/6230247?hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperlogit
Thanks voor dit, had ikzelf nog niet gevonden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:41

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Sniperlogit schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:16:

Bijna dezelfde vraag is nog niet zo lang geleden langsgekomen op Tweakers.

Waar je zeker voor moet uitkijken, is dat je zonder het te weten de app verkoopt aan een bende die er malware gaat inbouwen. Ze laten dan verder de app zo veel mogelijk gelijk, zodat niemand wat merkt, met een beetje pech laten ze zelfs gewoon jouw persoonsnaam er in staan. Het gaat namelijk best vaak op die manier.

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe goed je bedoelingen ook zijn, is dit forum gedeelte niet de juiste plaats voor je vraag. Hier in NOS wordt voornamelijk Linux, BSD e.d. besproken, besturingssystemen die je op computers draait. Android heeft z'n eigen forum onder Mobile. Maar het gaat je voornamelijk om het verkopen van iets. Het forum is niet de plaats om dat te doen.

Voor advies hoe je zoiets aan moet pakken, is er in Generale Chat een sectie hiervoor waar je wellicht terecht kan: Algemene Zaken. Misschien dat je daar beter geholpen kan worden. Kijk ook in andere secties van het forum waar ze voor zijn bedoelt. NOS is dat dus niet en daarom sluit ik dit topic.

Veel succes.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.