Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aad-zwaan
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 29-08-2021
Mijn vraag
...ik heb een pioneer sc lx 83 en daar kan je de lan aansluiting gebruiken voor internet radio alleen heb ik dat al aan een aantal mensen gevraagd en de een zegt kan niet de ander zegt weet niet hoe ?
hoe werkt dat is het simpel iets laten installeren of iets inbouwen of weat ?

*KNIP* persoonsgegevens verwijderd. Dat is niet hoe een forum werkt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...label aansluiten vande de router direct op de lan vraagt hij om de server is ook voor streamen

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 29-08-2021 15:59 ]

Beste antwoord (via FeaR op 04-09-2021 01:24)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:28
NAW-gegevens verwijderd. Het idee van een forum is dat er hier informatie gedeeld wordt zodat het voor iedereen vindbaar is en iedereen mogelijk wat aan de informatie heeft.

Handleiding gelezen? Als ik Pagina 61 lees wordt daar gesproken over hoe en wat qua radio luisteren. Let wel, ik weet niet of dit nog mogelijk is. We hebben het over een receiver van meer dan tien jaar oud. Niet alle functies worden na verloop van tijd nog ondersteunt. Begin vooral vanaf het begin, krijgt de receiver wel internet? Google meldt dat de netwerkpoort wel eens de geest kan geven. Open het menu van de receiver en zie of je überhaupt een IP adres krijgt en er netwerkverbinding is.

Tevens het verzoek om duidelijker te omschrijven welk device welke melding geeft. Welk device vraagt bijvoorbeeld of het device bedoelt is voor streamen? De router?

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 29-08-2021 16:09 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
NAW-gegevens verwijderd. Het idee van een forum is dat er hier informatie gedeeld wordt zodat het voor iedereen vindbaar is en iedereen mogelijk wat aan de informatie heeft.

Handleiding gelezen? Als ik Pagina 61 lees wordt daar gesproken over hoe en wat qua radio luisteren. Let wel, ik weet niet of dit nog mogelijk is. We hebben het over een receiver van meer dan tien jaar oud. Niet alle functies worden na verloop van tijd nog ondersteunt. Begin vooral vanaf het begin, krijgt de receiver wel internet? Google meldt dat de netwerkpoort wel eens de geest kan geven. Open het menu van de receiver en zie of je überhaupt een IP adres krijgt en er netwerkverbinding is.

Tevens het verzoek om duidelijker te omschrijven welk device welke melding geeft. Welk device vraagt bijvoorbeeld of het device bedoelt is voor streamen? De router?

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 29-08-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:42

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wat ik lees heb je hier een app voor nodig: https://jp.pioneer-audiov...roduct/soft/appli/nl.html
Dit zou ook gaan via vtuner, en gezien het gedoe met vtuner weet ik zeker of dat nog werkt.
http://pioneer.vtuner.com.../asp/AuthLogin/SignIn.asp
https://radiovisie.eu/het...dioportaal-pionier-vtuner

Maar, plug hem eens in en kijk wat er gebeurt...

[ Voor 7% gewijzigd door teacher op 29-08-2021 16:15 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Hit and run...

Dit topic is gesloten.