Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik zoek een 65 tot 75 inch tv voor op de slaapkamer. Merkvoorkeur gaat naar Samsung,LG,Philips, maar dat mag ook een evenwaardig merk zijn.
Wat is je budget?
Daar toestel niet zo vaak gebruikt wordt dacht ik aan een budget van +-€600(niet veel maar het is voor de slaapkamer)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon tv kijken via een decoder, Netflix en films afspelen die op mijn nas staan opgeslagen. Geluid vind ik ook wel belangrijk. Chromecast eventueel maar geen must. Indien niet wel graag 3x HDMI aansluiting.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Momenteel hangt er een oudere Philips met ambi-light maar die gaat met mijn dochter mee op kot.
Toch vind ik ambilight een mooie extra voor op de slaapkamer.
Tv wordt tegen de muur opgehangen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf ben ik deze al tegen gekomen.
Philips 65PUS6704/12
Philips 65PUS7803 Zilver
Philips 65PUS7855/12 Zilver
Ik merk dat er ondanks deze prijs toch nog best veel keuze is en vandaar deze vraag.
Echter wanneer ik de selectie hier gebruik kom ik toch steeds bij Philips uit of 1 Panasonic vanwege de 3 hdmi aansluitingen.(1 voor digibox, 1 voor mediaspeler, 1 voor chromecast)
Mijn voorkeur gaat dan toch uit voor één van de Philips modellen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik zoek een 65 tot 75 inch tv voor op de slaapkamer. Merkvoorkeur gaat naar Samsung,LG,Philips, maar dat mag ook een evenwaardig merk zijn.
Wat is je budget?
Daar toestel niet zo vaak gebruikt wordt dacht ik aan een budget van +-€600(niet veel maar het is voor de slaapkamer)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon tv kijken via een decoder, Netflix en films afspelen die op mijn nas staan opgeslagen. Geluid vind ik ook wel belangrijk. Chromecast eventueel maar geen must. Indien niet wel graag 3x HDMI aansluiting.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Momenteel hangt er een oudere Philips met ambi-light maar die gaat met mijn dochter mee op kot.
Toch vind ik ambilight een mooie extra voor op de slaapkamer.
Tv wordt tegen de muur opgehangen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf ben ik deze al tegen gekomen.
Philips 65PUS6704/12
Philips 65PUS7803 Zilver
Philips 65PUS7855/12 Zilver
Ik merk dat er ondanks deze prijs toch nog best veel keuze is en vandaar deze vraag.
Echter wanneer ik de selectie hier gebruik kom ik toch steeds bij Philips uit of 1 Panasonic vanwege de 3 hdmi aansluitingen.(1 voor digibox, 1 voor mediaspeler, 1 voor chromecast)
Mijn voorkeur gaat dan toch uit voor één van de Philips modellen.
[ Voor 9% gewijzigd door karine1 op 29-08-2021 15:56 ]