Ik heb een aantal maanden geleden een externe harddisk gekocht (WD Elements 2TB). Het ging allemaal goed tot het volgende gebeurde. Ik checkte de bestanden in de mapjes en zag dat alle bestanden 'door elkaar gegooid' waren. Dus bijvoorbeeld in mapje A heb ik alleen bestanden geplaatst die in mapje A horen. Nu staan deze bestanden in mapje C, D, E etc. en in mapje A staan allemaal andere bestanden van allemaal andere mapjes. Het is alsof alle inhoud van allemaal verschillende mapjes door elkaar is gegaan... heel onhandig want de hele orde is weg.
Relevante informatie:
- ik gebruik een macbook pro MacOS BigSur
- ik gebruik afwisselend twee SD kaarten (ook nieuw)
Het kan misschien te maken hebben met de bestandsnamen van de bestanden die op de WD worden gezet. Hij lijkt oude bestanden met nieuwe bestanden te overschrijven wanneer deze dezelfde naam hebben... de naam is dan bijv C0001, C0002, etc
Ik hoop heel erg dat iemand me kan helpen! Hartelijk dank!!!
Relevante informatie:
- ik gebruik een macbook pro MacOS BigSur
- ik gebruik afwisselend twee SD kaarten (ook nieuw)
Het kan misschien te maken hebben met de bestandsnamen van de bestanden die op de WD worden gezet. Hij lijkt oude bestanden met nieuwe bestanden te overschrijven wanneer deze dezelfde naam hebben... de naam is dan bijv C0001, C0002, etc
Ik hoop heel erg dat iemand me kan helpen! Hartelijk dank!!!