Bij het openen van de activiteit in iemands profiel en dan meer items tonen, krijg ik de godganse tijd 503’s.
Voorbeeld:
De foutmelding verschijnt trouwens echt direct op het scherm. Niet eens dat de site heel even blijft hangen ofzo, nee: aanklikken en pats boem meteen die 503. Vroeg me af of er niet ergens een time-out nét wat te strak staat afgesteld.
Voorbeeld:
Een refresh lijkt het probleem steeds direct op te lossen, maar als je een post opent en dan weer terug gaat dan krijg ik het opnieuw. (Met nieuw tijdstip en request ID ed dus niet vanuit cache.) Irritant is dan dat je de locatie in de lijst kwijtraakt.503 Benodigde gegevens niet beschikbaar
Er is iets mis gegaan bij het ophalen van de benodigde gegevens uit onze databases. De gegevens konden niet snel genoeg worden opgehaald, probeer het later nog eens.
Wat nu?
Probeer het over enkele minuten opnieuw.
Als het voor blijft komen zouden we het zeer op prijs stellen als je een bug wilt melden via ons forum.
Vermeld aub daarbij onderstaande gegevens:
URL: https://tweakers.net/reac...rchString%5D=USERNAMEHIER
Foutcode: 0 [DataTimeoutException]
Tijdstip: 29-08-2021 04:02:21
Request ID: Twk-eun-web2_215.13.2_2984737_612aeaad45ecf3.51704664
Request ID: Twk-eun-web2_215.13.2_2984737_612aeaad45ecf3.51704664
De foutmelding verschijnt trouwens echt direct op het scherm. Niet eens dat de site heel even blijft hangen ofzo, nee: aanklikken en pats boem meteen die 503. Vroeg me af of er niet ergens een time-out nét wat te strak staat afgesteld.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)