Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramona1983
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 29-08-2021
Hallo,

De tv start op in de android menu waar de app's staan.
Graag zou ik willen dat de tv gewoon opstart via hdmi 1 waar het tv kastje op aangesloten zit, zodat je dus gelijk tv kunt kijken. Ook vind ik nergens in het menu waar je de kleuren van de tv kunt instellen. Je kunt alleen kiezen uit b.v. sport, levendig, film etc.

Ik hoop dat iemand hier een idee heeft. De tv gisteren aangeschaft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Over de kleur: Bladzijde 9, eerste item linksboven. https://storage.yandexclo...1eb-a66a-1a28a50b88d5.pdf (deze wordt gelinkt vanaf: https://www.sharpconsumer.nl/tv/42ci2ea/)

Over het wisselen van het startscherm naar HDMI1 is niks te vinden in de handleiding. Aangezien het een Android TV is, hoofdzakelijk voor het slimme gedeelte dus, zal dit waarschijnlijk niet mogelijk zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door sypie op 28-08-2021 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueBird022
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-06 09:30
@Ramona1983 Als het goed is heeft de afstandsbediening gekleurde knoppen. Rood, geel, groen en blauw of iets dergelijks. Een van die knoppen staat voor HDMI input. Als je daar op klikt, zou ergens HDMI in beeld moeten komen en klik je nogmaals, dan staat de input standaard op HDMI. Zou je kunnen proberen. Ik hoop dat het naar wens lukt. Doet 'ie het niet, laat je het maar weten. : )

Hoe bevalt de TV verder ? Ik zag 'm staan bij de Lidl. Is het wat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Defreeze
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-03-2022
Ik heb deze tv. Ik gebruik hem met Humax 5300c op HDMI1 Als ik de tv aanzet gaat ie meteen naar HDMI1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheoR63
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-02-2024
Heb de tv vandaag gekocht . je kan de tv op 2 manieren uitzetten. Kort de aan/uit knop indrukken, dan gaat hij in stand-by. Als je hem nu aanzet staat hij op het laatste kanaal. Lang aan/uit knop indrukken, dan verschijnt er een popup met de mogelijkheid om hem uit te zetten. Als je hem nu aanzet, kom je eerst in het androidmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsu
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 20-01-2022
TheoR63 schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:12:
Heb de tv vandaag gekocht . je kan de tv op 2 manieren uitzetten. Kort de aan/uit knop indrukken, dan gaat hij in stand-by. Als je hem nu aanzet staat hij op het laatste kanaal. Lang aan/uit knop indrukken, dan verschijnt er een popup met de mogelijkheid om hem uit te zetten. Als je hem nu aanzet, kom je eerst in het androidmenu.
Weet iemand of het mogelijk is om de popup, welke verschijnt bij het lang indrukken van de aan/uit knop, uit te schakelen?
Pagina: 1