Het wondermooie Finland - Wandel mee met mij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dexto
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-04 23:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tvw1Dzi8em_sGajl1ve1KMH2CY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ukLOGqZD5PEarDCSykJN6OxY.jpg?f=fotoalbum_large

🦸‍♂️ INLEIDING

Je bent geïnteresseerd mij te vergezellen in het wondermooie Finland?
Promotie voor eigen kanalen is spam, en niet toegestaan.

Ik ben oorspronkelijk uit België afkomstig, in het jaar 2012 besloot ik naar Finland te verhuizen, uit liefde voor die ene persoon.

Snel vooruitspoelen naar nu, ik heb in Januari van 2021 besloten mijn wandelingen vast te leggen en deze op een rustige manier aan jullie voor te brengen.

Deze wandelingen werken voor mij als hulp tegen angst en stress en ik hoop zo ook meer mensen te helpen met dit soort mentale problemen.

Maak je zelf of ken je iemand die ook wandelingen maakt in België / Nederland of elders. Laat het maar weten, ik volg heel graag ander mensen hun passie en hun zicht op de wereld waarin ze zich begeven.

[ Voor 48% gewijzigd door Ardana op 29-08-2021 11:05 ]

🚶 Scenes By Sevy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het erg leuk vinden als ik je bijvoorbeeld zou kunnen volgen via Komoot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexto
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 00:13:
Ik zou het erg leuk vinden als ik je bijvoorbeeld zou kunnen volgen via Komoot. :)
Ik had nog nooit gehoord van deze site, het is een soort route maker zie ik.
Ik heb er alvast een account op gemaakt met de naam Scenes By Sevy.

🚶 Scenes By Sevy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:37
Mooi hoor, ik mag er zo af en toe ook graag naar kijken. Ben helaas niet verder gekomen dan 2 seconde van een drietal van je videos. Je gebruikt muziek onder je video's waar ik allergisch voor ben.

Desalniettemin veel plezier met je wandelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk! Als je nog eens een wandel-buddy zoekt.. :)

Ik keek vanmorgen toevallig naar de route van de Reitti 2000. Heb je die al gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexto
Crawl NL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 07:53:
Mooi hoor, ik mag er zo af en toe ook graag naar kijken. Ben helaas niet verder gekomen dan 2 seconde van een drietal van je videos. Je gebruikt muziek onder je video's waar ik allergisch voor ben.

Desalniettemin veel plezier met je wandelingen.
Leuk dat je even kwam kijken.

Ik zou je toch even willen tippen dat ik enkel muziek in de intro gebruik, zodra de wandeling begint is het enkel wat je ziet in de video.
Moest je nog eens willen proberen.

Reden hiervoor, mensen hebben verschillende smaken, sommigen willen de hele video geen muziek en andere willen toch met muziek anders saai, daarom probeer ik beide te voldoen, een korte intro "overview" met muziek en daarna de wandeling zonder ^^

🚶 Scenes By Sevy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexto
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 08:05:
Leuk! Als je nog eens een wandel-buddy zoekt.. :)

Ik keek vanmorgen toevallig naar de route van de Reitti 2000. Heb je die al gelopen?
Je woont ook in Finland zie ik, ben je afgekomen voor werk of?

Reitti 2000 heb ik nog niet van gehoord, een Google search deed mij uitkomen op een Youtube MTB kanaal? :P

🚶 Scenes By Sevy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dexto schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:18:
[...]

Je woont ook in Finland zie ik, ben je afgekomen voor werk of?

Reitti 2000 heb ik nog niet van gehoord, een Google search deed mij uitkomen op een Youtube MTB kanaal? :P
Klopt! Ik ben hier voor m'n werk heen verhuisd.

Zie hier meer (in 't Engels) over Reitti 2000, het meeste vind je inderdaad als "MTB" maar het is een hike & mtb route.

https://mtbreitti.fi/en/r...-finland-mountain-biking/

In het fins van de city of Helsinki:

https://dev.hel.fi/paatok...f930ed6db184d50fe4793.pdf

ik overweeg om hem in etappes van +-20km te lopen en dan de bus terug steeds, of een keer een weekje nemen en hem backpacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-10 16:17

Arrogant

S.F.W.

Mooie omgeving, maar ik zou zonder navigatie meteen verdwalen. :D

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexto
Ohh jééé mijn eerste video's aan het bekijken?! xD
Gelukkig zijn de daarop volgende video's veel beter van kwaliteit. (ik leer nu nog altijd veel bij)

Ja ik had hiervoor geen route uitgestippeld, gewoon blindeloos ronddwalen :P

Ik popel voor nieuwe sneeuw wandelingen te kunnen maken!

🚶 Scenes By Sevy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexto
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

Klopt! Ik ben hier voor m'n werk heen verhuisd.

Zie hier meer (in 't Engels) over Reitti 2000, het meeste vind je inderdaad als "MTB" maar het is een hike & mtb route.

https://mtbreitti.fi/en/r...-finland-mountain-biking/

In het fins van de city of Helsinki:

https://dev.hel.fi/paatok...f930ed6db184d50fe4793.pdf

ik overweeg om hem in etappes van +-20km te lopen en dan de bus terug steeds, of een keer een weekje nemen en hem backpacken
Amai, dat gaat een stevige en spannende wandeling worden als je dat overweegt te voet!
Woon je al lang in Finland?

🚶 Scenes By Sevy

Pagina: 1