Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
En sluit de kabel aansluiting van thuis in je TV kaart.
Dus je coax kabel gaat ipv in je TV in je TV kaart.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Maar mijn TV beneden dan??Op zondag 19 augustus 2001 16:15 schreef DarkSide het volgende:
Men stopt de TV kaart in de client
En sluit de kabel aansluiting van thuis in je TV kaart.
Dus je coax kabel gaat ipv in je TV in je TV kaart.
en ik begrijp het niet helemaal, de kabel verbinding van de TV is al geplist, namelijk voor de chello verbinding
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Nee, dat is niet gesplist. Je moet bij de electro-winkel een TV splitter halen en die knal je ergens tussen de coaxkabel van je TV. Dat is een T-stuk en zo kan je een kabel trekken naar je pc. Is niet zo lastig. Succes.Op zondag 19 augustus 2001 16:18 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Maar mijn TV beneden dan??
en ik begrijp het niet helemaal, de kabel verbinding van de TV is al geplist, namelijk voor de chello verbinding
Je server staat op zolder, zorgt voor internet deling.
Je client staat beneden. Daar wil je TV op zien.
Verder heb je beneden ook een TV staan.
De splitsing van kabels voor TV en internet hebben niet zoveel met elkaar te maken.
Je kan bij de wall outlet (waar je kabel je huis binnenkomt)
Een splitter plaatsen op het TV signaal. Aan te raden is om dat te doen met een versterker om het signaal een beetje te boosten. Vanaf daar kan je een coax kabel leggen naar de client pc waar je TV kaart zit ingebouwd. En daar de coax kabel op aan te sluiten.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Nee TV, staan op begane grond. Kabelaansluiting in de meterkast op begane grond, server staat op zolder, dat is dus verdieping 2, en Client staat op verdieping 1, snappie?Op zondag 19 augustus 2001 16:23 schreef DarkSide het volgende:
Ik begrijp het ook niet.
Je server staat op zolder, zorgt voor internet deling.
Je client staat beneden. Daar wil je TV op zien.
Verder heb je beneden ook een TV staan.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Nu dus een coax kabel, een TVkaart en een boormachine scoren
thanx
Russian Blue Neji
Kate Bush
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
je moet dus een coax trekken van beneden naar de 1ste verdieping....Op zondag 19 augustus 2001 16:49 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Nee TV, staan op begane grond. Kabelaansluiting in de meterkast op begane grond, server staat op zolder, dat is dus verdieping 2, en Client staat op verdieping 1, snappie?
en is het moeilijk om dat tuutje/uiteinde erop te zetten??
kan iemand me dat vertellen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Bij de electroboer of dhz-zaak. Die verkopen het wel per meter.Op zondag 19 augustus 2001 22:32 schreef FrankGuthrie het volgende:
Oke maar waar kan ik zo'n groot stuk coax krijgen?
Neuh, valt mee. Is even pielen maar wel te doen. Neem anders gewoon een metertje extraen is het moeilijk om dat tuutje/uiteinde erop te zetten??
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Mijn dank is groot, nou dat wordt pielen.Op zondag 19 augustus 2001 23:15 schreef MrTinux het volgende:
[..]
Bij de electroboer of dhz-zaak. Die verkopen het wel per meter.
[..]
Neuh, valt mee. Is even pielen maar wel te doen. Neem anders gewoon een metertje extra
Russian Blue Neji
Kate Bush