Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Hoi! Het scherm van mijn vaders Samsung A32 werkt niet meer. Al een reset geprobeerd door volume down + aan knop lang ingedruk te houden. Dan start ie opnieuw op maar kan ik alsnog niks. Ook geprobeerd een harde reset te doen door volume down + aan knop, en dan in het menu de aan knop ingedrukt houden. Maar dan gebeurt er niks. Iemand een idee hoe ik kan opstarten in safe modus als het scherm niet te gebruiken is?

Edit: ik ben in safe modus gekomen met volume down tijdens herstarten. Maar scherm reageert nog steeds niet. Denk gevalletje garantie?

[ Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 28-08-2021 12:33 ]

Beste antwoord (via bsmpower op 30-08-2021 10:14)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@bsmpower lijkt inderdaad op een garantie gevalletje.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Met oude J6 ook wel eens gezien.
Sim verwijderen en hij start wel op waarbij scherm het doet.
Dan sim weer plaatsen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Sim had ik ook al verwijderd om dat uit te sluiten. Safe modus is inmiddels ook gelukt. Nog steeds geen werkend scherm.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@bsmpower lijkt inderdaad op een garantie gevalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Inmiddels naar de Samsung Service winkel gegaan en daar hebben ze hem ingenomen voor reparatie. Was nog even spannend want na 2u geen reactie van het scherm, deed deze het natuurlijk ineens wel weer in de Samsung winkel... Maar gelukkig ging het daar op een gegeven moment ook mis en kon ik hem inleveren. Bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik vind het mac adres van mijn A32 niet terug in Network Watcher op mijn PC. Via een omweg ben ik er achter dat de telefoon op de WiFi zit met een ander mac adres. Mijn andere Samsung telefoons hebben dit niet,
Iemand een verklaring hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@mariconjo zou je even een nieuw topic aan willen maken. Het topic kapen van iemand anders is niet gewenst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.