Ik heb op dit moment al 10 jaar dezelfde pc. In het begin heb ik nog wel gegamed, maar de laatste jaren was dat niet echt meer mogelijk. Ik heb de laatste jaren dan ook alleen op PS4 gespeeld. Mijn huidige pc begint kuren te vertonen, vandaar dat ik aan het kijken ben voor een nieuwe. Ik heb al heel wat aankoopadviezen gelezen en probeer al enkele weg op donderdag tijdens de AMD drop een videokaart te bemachtigen. Helaas is dat nog niet gelukt. Mijn geduld begint een beetje op te raken, dus ik ben aan het kijken naar alternatieven. Ik heb mijn de kennis op het gebied van alle onderdelen de laatste 10 jaar niet bijgehouden. Dus ben niet echt bekend met alle termen en wat ik moet hebben. Vandaar dat ik advies kom vragen. Een vriend van mij zet hem in elkaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet een vrij all-round systeem worden. Hij wordt gebruikt als werk pc, maar ook als game pc. Ik wil er graag 4k op videobewerken, gamen (zoals COD en Assassin's Creed) en ben een groot fan van Flightsimulator. Heb het de laatste jaren niet kunnen doen. Dus wil graag zo mooi mogelijk FS kunnen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag rond €3.000 uitgeven. Maar mocht het iets meer worden dan is dat geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb onlangs een nieuwe Ultrawide monitor gekocht. De LG 38gn950-b. Dus het systeem moet ook geschikt voor deze monitor zijn. Voor de rest heb ik al een goed toestenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder. Dit heb ik samengesteld na het lezen van vele topics. Ik ga proberen om in de drop aanstaande donderdag de 6900XT te kopen. Ik weet dat de kans klein is. Maar mocht dat niet lukken dan sta ik open voor andere adviezen. Ik weet dat die andere kaart dan een stuk duurder wordt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb ik niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt. Ik wil graag een systeem waar ik nog jaren mee kan werken. Geef nu liever iets meer uit en dat ik dan voor een paar jaar klaar ben.
Ga je overklokken?
Ik heb er geen ervaring mee. Mogelijk ga ik daar de mogelijkheden nog van onderzoeken. Maar hoeft niet perse
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag jullie advies of dit een goed systeem is. Zouden jullie wat anders adviseren. Ook hoor graag alternatieven voor een GPU mocht de drop niet lukken.
Ik heb dit samengesteld. Zit dus nog geen GPU bij :
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet een vrij all-round systeem worden. Hij wordt gebruikt als werk pc, maar ook als game pc. Ik wil er graag 4k op videobewerken, gamen (zoals COD en Assassin's Creed) en ben een groot fan van Flightsimulator. Heb het de laatste jaren niet kunnen doen. Dus wil graag zo mooi mogelijk FS kunnen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag rond €3.000 uitgeven. Maar mocht het iets meer worden dan is dat geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb onlangs een nieuwe Ultrawide monitor gekocht. De LG 38gn950-b. Dus het systeem moet ook geschikt voor deze monitor zijn. Voor de rest heb ik al een goed toestenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder. Dit heb ik samengesteld na het lezen van vele topics. Ik ga proberen om in de drop aanstaande donderdag de 6900XT te kopen. Ik weet dat de kans klein is. Maar mocht dat niet lukken dan sta ik open voor andere adviezen. Ik weet dat die andere kaart dan een stuk duurder wordt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb ik niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt. Ik wil graag een systeem waar ik nog jaren mee kan werken. Geef nu liever iets meer uit en dat ik dan voor een paar jaar klaar ben.
Ga je overklokken?
Ik heb er geen ervaring mee. Mogelijk ga ik daar de mogelijkheden nog van onderzoeken. Maar hoeft niet perse
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag jullie advies of dit een goed systeem is. Zouden jullie wat anders adviseren. Ook hoor graag alternatieven voor een GPU mocht de drop niet lukken.
Ik heb dit samengesteld. Zit dus nog geen GPU bij :
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5950X Boxed | € 749,- | € 749,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-E GAMING | € 199,- | € 199,- |
1 | Behuizingen | Corsair iCUE 4000X RGB Tempered Glass Zwart | € 111,- | € 111,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF432C16BBK2/64 | € 289,41 | € 289,41 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 109,- | € 109,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 160,50 | € 160,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.687,81 |