Beste Tweaker,
ik overweeg om een sim-rig aan te schaffen met het oog op de release van Gran Turismo 7 voor de PS5 maar door de technologische ontwikkelingen op het gebied (voornamelijk DD) ben ik even het spoor kwijt. Ik heb momenteel geen console wel een pc die enkele race-games kan draaien.
Maar aangezien ik een computer heb en in het bezit ben van enkele race-games, dacht ik misschien nu al mijn andere race games te kunnen spelen, wachtende op de GT7 release.
- Thrustmaster T-GT II
* ik weet dat het deels speculatief is omdat GT7 nog niet gereleased is.
- Assetto Corsa
- DiRT (3/Rally/Showdown)
- F1 (2015 t/m 2019)
- GRID (2/Autosport)
- Project Cars
- WRC 6
ik overweeg om een sim-rig aan te schaffen met het oog op de release van Gran Turismo 7 voor de PS5 maar door de technologische ontwikkelingen op het gebied (voornamelijk DD) ben ik even het spoor kwijt. Ik heb momenteel geen console wel een pc die enkele race-games kan draaien.
TL;DR
Is de Thrustmaster T-GT II nu al de aanschaf waard voor Gran Turismo 7, of nog even wachten op mogelijke andere wheel releases aangezien het spel ook nog wel even duurt?Mijn doel
Mijn interne vlammetje is weer gaan branden door de naderende release (2022?) van Gran Turismo 7, de aanschaf van eventueel een systeem nu zou dan ook met GT7 een "perfecte" match moeten zijn.Maar aangezien ik een computer heb en in het bezit ben van enkele race-games, dacht ik misschien nu al mijn andere race games te kunnen spelen, wachtende op de GT7 release.
Budget
Ik heb een budget gesteld op €1000,-.Mijn idee
- Playseat Evolution Alcatara- Thrustmaster T-GT II
Mijn vraag
Denken jullie dat de Thrustmaster T-GT II het beste stuur is voor Gran Turismo 7 met dit budget?** ik weet dat het deels speculatief is omdat GT7 nog niet gereleased is.
Games in bezit (Niet relevant denk ik)
Ik ga er vanuit dat alle heden daagse releases wel met de volgende games compatible zullen zijn;- Assetto Corsa
- DiRT (3/Rally/Showdown)
- F1 (2015 t/m 2019)
- GRID (2/Autosport)
- Project Cars
- WRC 6
[ Voor 10% gewijzigd door SensLike op 28-08-2021 10:12 ]
PSN: SensLike_