Met de aanschaf van een andere laptop en nieuwere versie van Office (was 2016, nu 2019) bestaat de mogelijkheid van opslaan op en lezen/importeren van mijn oudere OneNote bestanden op de NAS niet meer. En kan ik niet meer bij de inhoud ervan. Bestanden kunnen in deze versie van One Note for Windows 10 alleen nog maar op de Cloud opgeslagen en dat wil ik niet. Opslaan op de NAS beviel me prima.
Vraag: wie wil even met me meedenken en mogelijk een oplossing aandragen? Zal de enige oplossing zijn terug te gaan naar Office 2016 of zijn er nog andere?
En... misschien zijn er onder jullie met een suggestie van een ander (à la OneNote) programma die niet dit soort grappen vertoont. Op zich beviel me dergelijk programma wel goed en een beetje balen van deze ontwikkeling.
Bij voorbaat dank voor het mee willen denken.
Vraag: wie wil even met me meedenken en mogelijk een oplossing aandragen? Zal de enige oplossing zijn terug te gaan naar Office 2016 of zijn er nog andere?
En... misschien zijn er onder jullie met een suggestie van een ander (à la OneNote) programma die niet dit soort grappen vertoont. Op zich beviel me dergelijk programma wel goed en een beetje balen van deze ontwikkeling.
Bij voorbaat dank voor het mee willen denken.