Bazarr post processing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:11
Mijn vraag

Ik heb een Synology Nas en heb nu sonarr, radarr en bazarr werkend gekregen. Nu zou ik graag de post processing van bazarr willen gebruiken. Ik lees overal dat bazarr gebruik maakt van ffsubsync, en heb wel al wat dingen gevonden hierover, maar kan hier geen wijs uit worden.

Mijn doel is om bazarr alle ondertiteling gelijk te laten syncen zonder dat ik daar zelf nog iets aan moet doen.

Ik gebruik bovenstaande programma's in docker containers.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

https://hub.docker.com/r/sekkr1/bazarr-subsync

Ik heb deze hierboven geprobeerd, maar volgens mij werkt het niet helemaal.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:53

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Kun je 'werkt het niet helemaal' specificeren? Krijg je een foutmelding (welke?), constateer je problemen (welke?), gaat het soms goed en soms niet (wanneer dan wel en wanneer niet?) - een auto breng je ook niet naar de garage met 'volgens mij werkt hij niet helemaal. Succes!'.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:11
Het gekke is, dat ik helemaal geen meldingen krijg, maar als ik de gedownloade ondertitel test, loopt het gewoon niet sync. Als ik zelf op de sync knop druk in bazarr en test het opnieuw, dan loopt de ondertiteling wel sync. Het werkt eigenlijk nooit automatisch, en in de log kan ik ook geen melding vinden dat er überhaupt iets gebeurt.