[Feature request] V&A Favorieten vindbaar maken op /aanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Ik koop vrijwel nooit tweedehands, waardoor ik gisteren er pas achter kwam dat ik V&A advertenties kan toevoegen als favoriet. Wat een mooie functie is, maar het terugvinden van die favoriet(en) is iedere keer weer een zoektocht voor mij...

Ik moet nu naar Vraag & Aanbod -> Advertentiebeheer -> Tabblad Favorieten (of via de Hahn-dropdown, maar het blijft even veel clicks). Terwijl ik het eigenlijk gewoon op de landing page van Vraag & Aanbod had verwacht, onder of in de buurt van het advertentiebeheer-blok:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZaDwXFPAITjh8MYC6rp_m6WBINk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4XzTyU7i9RqJKuckslS5AGh2.png?f=fotoalbum_large

Daar lijkt me genoeg ruimte te zijn, zeker voor iemand als ik die nul advertenties heeft :P

offtopic:
Waarom staat bij mij 'België' altijd geprefillled als zoekopdracht in die zoekbalk..? Kan me niet herinneren dat ooit ingevoerd te hebben, en ik moet het nu actief weghalen, om zelf een andere plek in te vullen. Zit me dus meer in de weg dan dat het me helpt.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:41

ikloon

Product Owner
Dat is een goed idee voor verbetering. Staat genoteerd op de lijst met verbeteringen voor V&A.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari2asem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 10:17
ik heb ook een request, maar weet niet of ik hiervoor nieuwe thread moet aanmaken. ik hoor het wel als dit moet.

maar mijn request is:

mogelijkheid om te zoeken in je opgeslagen favorieten advertentie's.

want op dit moment heb ik ruim 1000 opgeslagen (of favorieten) advertenties. hierin zoeken is op dit moment niet mogelijk.

want vervallen of verlopen advertenties zie je niet meer terug in v&a. ik sla ze op om op latere tijd de verkoper te kunnen benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fidela
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 11:03
ik vind zelf mn favorieten niet terug.
Ik ga naar de pagina Vraag en Aanbod maar vind advertentiebeheer niet direct, waar zou dat ergens staan ? Bedankt alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
fidela schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:44:
ik vind zelf mn favorieten niet terug.
Ik ga naar de pagina Vraag en Aanbod maar vind advertentiebeheer niet direct, waar zou dat ergens staan ? Bedankt alvast !
https://tweakers.net/aanbod/admanager/favorieten/

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fidela
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 11:03
thanks man !
Pagina: 1