SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Vraag
Beste antwoord (via Tsurany op 27-08-2021 20:09)
Ik zou het even een weekje aankijken, wellicht is het wat vocht in de toplaag wat de komende dagen weer verdampt, zodat de kleur weer terugkomt.
Alle reacties
Ik zou het even een weekje aankijken, wellicht is het wat vocht in de toplaag wat de komende dagen weer verdampt, zodat de kleur weer terugkomt.
Wij hebben dit ook weleens gehad met stoelen die buiten hadden gestaan als't goed is trekt het vanzelf weer weg.
Mocht het wel beschadigd blijven kan je als het goed is een tegel eruit halen en vervangen
Mocht het wel beschadigd blijven kan je als het goed is een tegel eruit halen en vervangen
Festina lente
Misschien zou je wat ontweringswater kunnen proberen?
Volgens mij Kan je als uiterste oplossing een pvc strook laten vervangen
We gaan het even aankijken zoals @flo-rist heeft gesuggereerd. Vocht lijkt een goede verklaring omdat er inderdaad wat water onder de placemat gekomen zou kunnen zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het lijkt flink weggetrokken, je ziet enkel vanuit een bepaalde hoek nog dat er wat gebeurt is. Verwacht dat het binnen een paar dagen helemaal weg is. Bedankt voor het meedenken
Goed om te horen dat de vlek inmiddels flink is weggetrokken. Het vervangen van het laminaat zit je natuurlijk niet op te wachten!
Hopelijk trekt de vlek inderdaad volledig weg. Ik denk dat je nog geluk hebt gehad dat je zo slim bent geweest om er een placemat onder te leggen. Er zullen denk ik veel mensen zijn die dit vergeten en daarna met schade aan hun laminaat zitten.
Wij hebben vorig jaar lekkage gehad in onze woning. Natuurlijk is dit al alles behalve fijn, maar wanneer je daarna ook nog hoort dat je het beste de hele laminaat vloer kunt verwijderen om een nieuwe te leggen ben je het helemaal zat. Ondanks dat wij hier zelf natuurlijk weinig aan konden doen ben ik toch extra voorzichtig geworden met water in combinatie met laminaat.
@Tsurany kun je een update geven van de stand van zaken? Ben namelijk wel benieuwd of de plek volledig is weggetrokken.
Wij hebben vorig jaar lekkage gehad in onze woning. Natuurlijk is dit al alles behalve fijn, maar wanneer je daarna ook nog hoort dat je het beste de hele laminaat vloer kunt verwijderen om een nieuwe te leggen ben je het helemaal zat. Ondanks dat wij hier zelf natuurlijk weinig aan konden doen ben ik toch extra voorzichtig geworden met water in combinatie met laminaat.
@Tsurany kun je een update geven van de stand van zaken? Ben namelijk wel benieuwd of de plek volledig is weggetrokken.
Volledig weggetrokken.Rudenswans schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:15:
Pagina: 1