Vraag

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:10
Ik Mijn zus zoekt een?
Android telefoon van onder de 300 euro waarbij het belangrijkste is dat er echt een goede camera op zit (althans voor die prijscategorie).

Wat is je budget?
Maximaal 300 euro, maar minder mag altijd

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Basis dingen `zoals browsen, social media en WhatsApp en het maken van foto's/filmpjes van de kinderen. Dus goede camera is belangrijke en video's in 4K is ook gewenst.

Wat heb je zelf al gevonden?
Mede op basis van het artikel reviews: Smartphone Best Buy Guide - Juli 2021 lijkt mij de pricewatch: OnePlus Nord (8GB ram) Grijs veruit de beste optie.

De pricewatch: Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Zwart heeft qua MP een betere camera, maar is dit ook in de praktijk zo of zijn de overige specificaties van de camera minder dan die van de OnePlus Nord?

Maar ben benieuwd of ik wellicht nog iets over het hoofd zie en dat er misschien toch nog betere opties zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 26-08-2021 15:26 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-07 23:01
Zie een Pixel 4a in de aanbieding te scoren op bijvoorbeeld Amazon.de , Google geeft aan met dat model te stoppen omdat de opvolger er is, en bij vorige keer ging het oude model in de aanbieding.

OP Nord is ook een goede keuze voor die prijs, zelfde hoofdcamera als in de OP8. Ik vind de foto's prima.

De Xiaomi heb ik geen foto ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-07 10:13
volgens mij zit je met de Redmi Note 10 pro helemaal goed, deze ondersteunt ook desgewenst G-cam.
als je, je budget iets opkrikt kom je bij de A52 4G, deze doet het ook behoorlijk aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
Nokia X10 of 5.3. De 5.3 heeft nog maar tot voorjaar 2023 updates. De X10 een jaartje meer.
Nokia 5.4 en 3.4, maar let op: geen 5ghz wifi. Zou ik daarom niet doen.
Ja, ik ben Android One fan ;-)