Toon posts:

op zoek naar een nieuwe yamaha DT/DTS amp!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
holla!

ik ben op zoek naar de yamaha DT/DTS amps maar kan op het net niet zoveel vinden. ik was van plan om ff een online vergelijking te doen zowel in features als in prijs .

weet iemand een paar online shops waar ik dat kan doen ik heb namelijk geen zin om het hele land af te reizen! (ja ik weet het ik ben lazy 8-) ) zoals de yamaha dps E800B .

ik moet ook weten of in deze serie ook pre-outs worden gebruikt want ik wil em namelijk op de klipsh PM 5.1 aan gaan sluiten en die heeft al een 500W RMS versterker!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 10:08

JT

VETAK y0

Op zondag 19 augustus 2001 15:21 schreef krafty_Cuts het volgende:
die heeft al een 500W RMS versterker!
Geloof je het zelf ?

[topic=208612/1/100]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
"Alright, you guys are confused. Peak output means that at full volume (as loud as they can go) they will reach 500 watts rms (root mean squared), this means that they can use 500 watts for a longer time than just a peak like pmpo (peak music power output). The truth is that this is done with a 1 khz testtone, and can only be held for about 30 seconds. For long term use I would guess about 375 are used, and if your disappointed, well everyone (videologic less than everyone else) is doing the same thing, so in other words the 340 watts on the new monsoon is probably measured the same way. Only if Dan F would honestly tell us how much power these use at normal impedence levels."

dat de benaming RMS wordt vaak wordt misbruikt is inmiddels wel bekent maar dat heeft met name betrekking op die hele goedkope setjes . als je een beetje bekent en betrouwbaar merk gebruikt dan weet je dat het RMS op de meest geaccepteerde manier wordt berekent en op die manier houd je de verhoudingen dus wel intact.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 10:08

JT

VETAK y0

Heb je dat stukje gelezem wat er stond ??? RMS is geen eens een waarde voor audio spul !!!!

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

kijk hier maar ff voor vergelijkingen van Yamaha

http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/category/compari.html

Staan alleen geen prijzen bij.
maar een beetje bij online shops zoeken en gij zult de prijs vinden.

suc6