Harman Kardon citation 200 bass/trebble instellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kkroepoek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-01 20:44
Beste Tweakers,

Ik heb zojuist een Harman Kardon citation 200 aangeschaft.
Volgens de handleiding kan ik de trebble en bass aanpassen dmv de Bluetooth en de respectievelijk - en + kort in te drukken.
Echter... dit lijkt niet te werken?
Firmware is up to date

Ik heb geprobeerd dit kort in te drukken, lang, eerst BT dan -/+ of andersom etc.
Mis ik iets?

Iemand die mij uit de brand kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-05 08:33
Kkroepoek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:42:
Beste Tweakers,

Ik heb zojuist een Harman Kardon citation 200 aangeschaft.
Volgens de handleiding kan ik de trebble en bass aanpassen dmv de Bluetooth en de respectievelijk - en + kort in te drukken.
Echter... dit lijkt niet te werken?
Firmware is up to date

Ik heb geprobeerd dit kort in te drukken, lang, eerst BT dan -/+ of andersom etc.
Mis ik iets?

Iemand die mij uit de brand kan helpen?
Kan het zijn dat je je BT apparaat eerst moet pairen met je set? Mogelijk moet je dan deze stappen even doorlopen.

van deze link:
  1. Zorg ervoor dat uw Citation 200 is verbonden met wifi via de Google Home-app (zie "VERBINDEN MET WI-FI").
  2. ruk terwijl de luidspreker is ingeschakeld op om de Bluetooth-koppelingsmodus te openen. Klaar om te koppelen: De LED-indicatoren lichten blauw op en scrollen.
  3. Selecteer “Citation 200” om te verbinden.
Mogelijk moet je je BT apparaat ook eerst afkoppelen en opnieuw verbinden (als je al gekoppeld was voor de FW update).
  1. Houd terwijl de luidspreker is ingeschakeld de Bluetooth knop minimaal 5 seconden ingedrukt. Het eerder gekoppelde apparaat wordt gewist uit de Citation-luidspreker. De luidspreker schakelt in de Bluetoothkoppelingsmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kkroepoek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-01 20:44
Na ruim een maand heeft de helpdesk van Harman Kardon mijn citation 200 op afstand geupdate.
Het werkt nu wel.

Op zich prettig dat ik geholpen ben. Alleen het mocht van mij iets vlotter (1 maand en 1 dag) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunk1995
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 17-04-2023
Kkroepoek schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:05:
Na ruim een maand heeft de helpdesk van Harman Kardon mijn citation 200 op afstand geupdate.
Het werkt nu wel.

Op zich prettig dat ik geholpen ben. Alleen het mocht van mij iets vlotter (1 maand en 1 dag) .
Hi, weet je nog hoe je dit destijds hebt gefixt? Ik ben zelf met hetzelfde probleem bezig namelijk. :-) Alvast bedankt