Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 48% gewijzigd door Rofdof op 26-08-2021 12:17 ]
Wat een BS, ik heb zelf in mijn hele huis kunststof kozijnen geplaatst, en met een brede spatel en kuststof wiggen kun je gemakkelijk de latten onbeschadigd weghalen, Als je maar in het midden begint en er meer dan 30 seconden tijd in steekt, er is geen reden waarom je een wig of beitel in de hoek zou moeten zetten.Wat denken jullie van het standpunt van de onderneming?
De baas legt de schuld vooral neer bij dat tegenwoordig allemaal kunststof kozijnen geplaatst worden blabla en dat hout beter is blabla.
nisi credideritis non intelligetis
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Ik heb gelukkig niet betaald en stel ze dan in ieder geval aansprakelijk om de gemaakte schade’s te betalen. Goed om te horen dat wat degene zegt niet helemaal klopt.naftebakje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:17:
Bij ons is er ook een raam achteraf nog vervangen geweest (plaatsers hadden een nauwelijks zichtbaar krasje gezien, laten zitten tot nieuw glas kwam en dan vervangen, door fout bij glasleverancier duurde dat 6 maand).
Ze werkten met een kunststof "beitel" en er is totaal niets van beschadiging te zien (en als er beschadiging zou geweest zijn, hadden ze vast het beschadigde stuk spontaan vervangen).
Dit was zeker te vermijden door op een correcte manier te werken, ik hoop dat je nog niet betaald hebt.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Yes, is inderdaad nieuwbouw. Ik heb de fabrikant van de kozijnen gelukkig al benaderd wat de kosten zijn van reparatie. Zowel het glaslat als het ‘frame’ van het raam waar de glaslaat tegen aan ligt zitten beschadigingen. Ben bang dat dit niet met paar tientjes opgelost is voor de ramenzetter.Rofdof schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:05:
Was het nieuwbouw?
Wellicht kun je de kozijnenboer nog achterhalen en vragen of ze die glaslatten nog kunnen leveren?
Ik zou ook dat bedrijf aansprakelijk stellen maar wellicht kost zo'n glaslat een keer een tientje, dan heb je dat iig al.
[ Voor 10% gewijzigd door CK1205 op 26-08-2021 13:57 ]
das dan echt klote.CK1205 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:53:
[...]
Yes, is inderdaad nieuwbouw. Ik heb de fabrikant van de kozijnen gelukkig al benaderd wat de kosten zijn van reparatie. Zowel het glaslat als het ‘frame’ van het raam waar de glaslaat tegen aan ligt zitten beschadigingen. Ben bang dat dit niet met paar tientjes opgelost is voor de ramenzetter.
@No Hands eens. Is toch op zich een schande dat je jezelf dan vakmens noemt door iets te vernaggelen en zeggen dat het inherent door het materiaal komt.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Er is een bedrijf wat dat onzichtbaar kan repareren, https://novanet.nl/kozijn-reparatie/Hooglander1 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:10:
Dit is bij mij ook gebeurt, dus dat het vaker gebeurt klopt wel. Maar ook ik vond het onacceptabel. Heb de glaslatten laten vervangen en heb zelf de schade kunnen fixen met lak. In mijn geval had ik zwarte kozijnen... en de kunststof eronder was wit, dus het was niet een klein stukje schade, maar was echt enorm zichtbaar.
Echt bizar dat men dit acceptabel vind, mijn leverancier was ook al jarenlang kunstofkozijnen leverancier. Werken alleen met Schüco profielen, je zou verwachten dat ze beter zouden weten, maar haast haast en snel snel en je hebt schade die niet meer makkelijk te repareren is.
Niet accepteren, maar de schade aan het kozijn zelf krijg je niet gerepareerd, dat is een complete vervanging van het kozijn... De glaslat kan uiteraard wel gefixt worden.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq