Ik kan niet zoeken naar posters met een nummer als naam

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 1302638

Topicstarter
Bijvoorbeeld in het Tesla topic.

1. Gaat goed (user "noo")
1. Gaat fout (user "200286005")

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1302638 op 26-08-2021 10:30 ]

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:34

Standeman

Prutser 1e klasse

Wanneer je aanhalingstekens gebruikt, werkt het in ieder geval wel :)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05 14:38

DaFeliX

Tnet Devver
Als je als gebruikersnaam enkel cijfers invoert bij zoeken, denkt het systeem dat je wil zoeken op gebruikers ID ipv op naam. Je kunt dus wel op gebruikers ID zoeken, of zoals @Standeman al aangaf, de naam tussen aanhalingstekens zetten zodat het als een gebruikersnaam wordt gezien, ipv een gebruikers ID.

Het is dus geen bug per se, maar hooguit wat verwarrend :)

[ Voor 7% gewijzigd door DaFeliX op 26-08-2021 10:44 ]

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:19

crisp

Devver

Pixelated

Gelukkig kan je al geruime tijd geen nickname die alleen uit cijfers bestaat meer registreren ;)

Intentionally left blank

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:01:
Gelukkig kan je al geruime tijd geen nickname die alleen uit cijfers bestaat meer registreren ;)
Gelukkig, nu deze user nog bannen en het probleem heeft zichzelf opgelost.

Topicstarter
DaFeliX schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:44:
Als je als gebruikersnaam enkel cijfers invoert bij zoeken, denkt het systeem dat je wil zoeken op gebruikers ID ipv op naam. Je kunt dus wel op gebruikers ID zoeken, of zoals @Standeman al aangaf, de naam tussen aanhalingstekens zetten zodat het als een gebruikersnaam wordt gezien, ipv een gebruikers ID.

Het is dus geen bug per se, maar hooguit wat verwarrend :)
Het is een bug, of een missende feature die zelf snapt dat dit ID niet bestaat dus ff in de andere kolom kijken.

Als je het dan verwarrend wilt noemen lijkt me dit een goede aanleiding om voor een minder verwarrende foutmelding te zorgen. Iets als "Als je als gebruikersnaam enkel cijfers invoert bij zoeken, denkt het systeem dat je wil zoeken op gebruikers ID ipv op naam. Je kunt dus wel op gebruikers ID zoeken, of zoals @Standeman al aangaf, de naam tussen aanhalingstekens zetten zodat het als een gebruikersnaam wordt gezien, ipv een gebruikers ID."
Pagina: 1