Wanneer je aanhalingstekens gebruikt, werkt het in ieder geval wel
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Als je als gebruikersnaam enkel cijfers invoert bij zoeken, denkt het systeem dat je wil zoeken op gebruikers ID ipv op naam. Je kunt dus wel op gebruikers ID zoeken, of zoals @Standeman al aangaf, de naam tussen aanhalingstekens zetten zodat het als een gebruikersnaam wordt gezien, ipv een gebruikers ID.
Het is dus geen bug per se, maar hooguit wat verwarrend
[ Voor 7% gewijzigd door DaFeliX op 26-08-2021 10:44 ]
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Gelukkig kan je al geruime tijd geen nickname die alleen uit cijfers bestaat meer registreren
Intentionally left blank
Gelukkig, nu deze user nog bannen en het probleem heeft zichzelf opgelost.crisp schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:01:
Gelukkig kan je al geruime tijd geen nickname die alleen uit cijfers bestaat meer registreren
Het is een bug, of een missende feature die zelf snapt dat dit ID niet bestaat dus ff in de andere kolom kijken.DaFeliX schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:44:
Als je als gebruikersnaam enkel cijfers invoert bij zoeken, denkt het systeem dat je wil zoeken op gebruikers ID ipv op naam. Je kunt dus wel op gebruikers ID zoeken, of zoals @Standeman al aangaf, de naam tussen aanhalingstekens zetten zodat het als een gebruikersnaam wordt gezien, ipv een gebruikers ID.
Als je het dan verwarrend wilt noemen lijkt me dit een goede aanleiding om voor een minder verwarrende foutmelding te zorgen. Iets als "Als je als gebruikersnaam enkel cijfers invoert bij zoeken, denkt het systeem dat je wil zoeken op gebruikers ID ipv op naam. Je kunt dus wel op gebruikers ID zoeken, of zoals @Standeman al aangaf, de naam tussen aanhalingstekens zetten zodat het als een gebruikersnaam wordt gezien, ipv een gebruikers ID."
Pagina: 1