Het zal julie ongetwijfeld zijn opgevallen dat onder het forum Stoute Users iemand onder mijn oude user-name een Domme topic heeft geopend. Ik weet niet hoe deze account gesloten kan worden maar het zou wel heel relaxed zijn als de account DarIPP verwijderd kan worden. Alvast bedankt.
Waarom heb je dan een clone aangemaakt ?
Clones zijn niet toegestaan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
misschien was ie niet tevreden met zn oude naam ofzoOp zondag 19 augustus 2001 20:24 schreef Traag het volgende:
maarja ban hem maar, dat zijn de regels
[topic=208074]
danku
danku
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Rick geeft toch een mogelijke verklaringOp zondag 19 augustus 2001 23:07 schreef Traag het volgende:
[topic=208074]
danku
het is wel vaker door mods/admins gezegd dat als je een andere username wilde je een nieuwe moest reggen omdat usernames niet gewijzigd kunnen worden (ja.. kan wel maar doen ze niet).Op zondag 19 augustus 2001 23:13 schreef saviour het volgende:
[..]
Rick geeft toch een mogelijke verklaring
Het gaat hier over de aanpassing van de LA FAQ. Als je niets nuttigs toe hebt te voegen aan een topix, doe het dan ook niet
Jeremy Clarkson
Rick geeft toch zeker een aantwoord op jouw vraagOp maandag 20 augustus 2001 00:03 schreef Traag het volgende:
Het gaat hier over de aanpassing van de LA FAQ. Als je niets nuttigs toe hebt te voegen aan een topix, doe het dan ook niet
Het lijkt mij toch echt een nuttige reply hoor.
IMO niet... ik vraag iets aan de topicstarter en niet aan rick_h of jou, no offenceOp maandag 20 augustus 2001 00:18 schreef saviour het volgende:
Rick geeft toch zeker een aantwoord op jouw vraag
Het lijkt mij toch echt een nuttige reply hoor.
Jeremy Clarkson
Dan vind ik die nieuwe policy wel erg ver gaan hoor!
Dan moet je heel LA maar read only maken, op het maken van topics na. En dat alleen jij in je eigen topics kunt reageren.
Dan moet je heel LA maar read only maken, op het maken van topics na. En dat alleen jij in je eigen topics kunt reageren.
tss.. beetje gefrustreerd ofzo..Op maandag 20 augustus 2001 00:19 schreef Traag het volgende:
[..]
IMO niet... ik vraag iets aan de topicstarter en niet aan rick_h of jou, no offence
Verwijderd
Hij heeft een kloon dus. Officieel mag dit niet. Maar net zag ik nog een topic dat tegen een newbie werd gezegd dat als zijn naam niet goed was, hij maar een nieuwe moest aanmaken 
Wat is het nou, mag het wel? of niet?
En ik ben bang als je nou beide users op slot zou zetten, dat hij NOG een kloon aanmaakt die waarschijnlijk toch niet wordt ontdekt zolang hij zelf maar zijn mond houdt. Dat kost alleen maar onnodige usernames die een nieuwe user niet kan gebruiken. Dat zou jammer zijn
Wat is het nou, mag het wel? of niet?
En ik ben bang als je nou beide users op slot zou zetten, dat hij NOG een kloon aanmaakt die waarschijnlijk toch niet wordt ontdekt zolang hij zelf maar zijn mond houdt. Dat kost alleen maar onnodige usernames die een nieuwe user niet kan gebruiken. Dat zou jammer zijn
Verwijderd
Was daar pas ook niet die discussie over of een extra username nou altijd een kloon was of alleen als ze simultaan werden gebruikt door dezelfde persoon
Verwijderd
modjessss!! heeelp....
We komen er niet uit.....
Volgens mij zijn er nog veel op vakantie.......
Ik denk dat je er beter een nieuwe topic voor kunt openen (ik geef je 100% gelijk), want anders strookt het weer niet met de "kleine" verandering in de LA policy..Op maandag 20 augustus 2001 16:13 schreef killerb het volgende:
modjessss!! heeelp....
[/offtopic]
Maar 't is duidelijk dat het een clone is, hij vraagt zelf of er 1 verwijderd mag worden, wat is het probleem dan
Inderdaad, over nutteloze/overbodige discussies gesproken zeg...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Tja...
De topicstarter had misschien nog iets duidelijker moeten zijn..
Waarom een nieuwe nick is aangemaakt is hier in ieder geval terug te vinden : [topic=206917/1/50]
En waarom hier nou een hele discussie voor nodig is
De topicstarter had misschien nog iets duidelijker moeten zijn..
Waarom een nieuwe nick is aangemaakt is hier in ieder geval terug te vinden : [topic=206917/1/50]
En waarom hier nou een hele discussie voor nodig is
Verwijderd
Volgens mij is dit het probleem nog.Op zondag 19 augustus 2001 20:24 schreef Traag het volgende:
De intentie waarmee het kloon-verbod in het verleden is ingesteld is IMO om ervoor te zorgen dat niet een en dezelfde user onder 5 usernames een discussie loopt te verkloten. Het is dus volgens mij een verbod op het misbruik van een kloon.
(als je trouwens last hebt van meerdere persoonlijkheden, mag je dan wel een kloon aanmaken
Wat wordt er lastig gedaan zeg. Nld.DarIPP (what's in a name?) Geeft aan dat hij het imago van zijn oude username te veel geschaad vind en daarom een nieuwe username heeft aangemaakt. Vervolgens wil hij (denk ik) dat zijn oude username gevrijwaard wordt ban zijn gegevens...
We zouden eenvoudigweg de 2 betreffende threads kunnen trashen, maar dat is misschien niet de beste optie aangezien er dan toch heel wat reacties verwijderd worden.
Het is dus aan de topicstarter om te verduidelijken wat hij wil
We zouden eenvoudigweg de 2 betreffende threads kunnen trashen, maar dat is misschien niet de beste optie aangezien er dan toch heel wat reacties verwijderd worden.
Het is dus aan de topicstarter om te verduidelijken wat hij wil
Bericht hierboven
Even ter verduidelijking. Ik ben de user DarIPP dat WAS mijn username. Daar is misbruik van gemaakt. Ik wil deze naam toch graag blijven gebruiken en heb een variant gemaakt en ervoor gezorgd dat niemand meer op mijn naam kan inloggen. Er is dus geen sprake van clonen.
Verwijderd
Nou eigenlijk wel dus.Op maandag 20 augustus 2001 17:08 schreef Nld.DarIPP het volgende:
Er is dus geen sprake van clonen.
Met de hulp van een administrator kun je in principe je gekaapte account gewoon terugkrijgen hoor
Pagina: 1