Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zou voor gaming gebruikt worden en voor mijn werk, voor werk zijn de eisen niet hoog en voor gaming ook niet heel erg. Ik game niet meer veel maar wil soms wel weer een lekker rondje CoD spelen of wellicht
WoW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben bewust aan het zoeken naar zoveel mogelijk voor een goeie prijs. 1500/2000 euro is de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al wat verzameld, het moederbord ivm cashback was deze 130 euro, de kast en de voeding zijn al in mijn bezit.l
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kast, voeding en toetsenbord van Corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een 34 inch ultra wide scherm voor gaming, de G-Master GB3461WQSU
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen idee welke processor met koeler, 11400F met een be quiet cooler of moet je voor waterkoeling gaan? Ik denk gewoon een fan maar wat adviseren jullie dan? Daarnaast welke M2 hdd en welk geheugen? 16 Gb of 32Gb? Daarnaast kijk ik veel naar de drops van videokaarten maar twijfel nog wat te doen, nu las ik ook het advies om eventueel een RX 6600 XT kaart te kopen? Zie ook hier voor meer info reviews: AMD Radeon RX 6600 XT - Dure mainstreamkaart
PC zou voor gaming gebruikt worden en voor mijn werk, voor werk zijn de eisen niet hoog en voor gaming ook niet heel erg. Ik game niet meer veel maar wil soms wel weer een lekker rondje CoD spelen of wellicht
WoW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben bewust aan het zoeken naar zoveel mogelijk voor een goeie prijs. 1500/2000 euro is de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al wat verzameld, het moederbord ivm cashback was deze 130 euro, de kast en de voeding zijn al in mijn bezit.l
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kast, voeding en toetsenbord van Corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een 34 inch ultra wide scherm voor gaming, de G-Master GB3461WQSU
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen idee welke processor met koeler, 11400F met een be quiet cooler of moet je voor waterkoeling gaan? Ik denk gewoon een fan maar wat adviseren jullie dan? Daarnaast welke M2 hdd en welk geheugen? 16 Gb of 32Gb? Daarnaast kijk ik veel naar de drops van videokaarten maar twijfel nog wat te doen, nu las ik ook het advies om eventueel een RX 6600 XT kaart te kopen? Zie ook hier voor meer info reviews: AMD Radeon RX 6600 XT - Dure mainstreamkaart
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 202,07 | € 202,07 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z590 Torpedo | € 200,65 | € 200,65 |
| 1 | Behuizingen | Corsair iCUE 220T RGB Airflow Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2021) Zwart | € 109,50 | € 109,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 681,12 | ||
Pizza!