Wijziging User Review - [acermoi] [marcel19]

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:38
Er is bij mij een onterechte beoordeling geplaats en deze zou ik graag verwijderd hebben.

Ik heb geboden op een veiling V&A aangeboden: Canon EOS 1D Mark IV incl. drie lenzen en extra's aangeboden en kreeg voordat de veiling afgelopen was een reactie op zaterdag vanuit de verkoper om een snelle deal te sluiten. In het weekend zit ik meestal niet achter de pc, dus lees ook niet alle berichten.
Maandag geen tijd en zin gehad vanwege een vrije dag.

Dinsdag ochtend om 07:00 netjes een bericht gestuurd dat ik inderdaad een bod had gedaan en hoopte dat het daarvoor geaccepteerd zou worden en hoopte op een buitenkansje.

Niet kort daarna een reactie met een hogere prijs dan mijn bod, en niet kort daarna heb ik aangegeven dat ik daar op terug zou gaan komen in de middag. Wegens drukte op het werk, geen zin/fut gehad om online te kruipen.
Deze middag een bericht gekregen, en had mij direct verontschuldigd voor de late reactie.
Wegens het toch geen interesse in de camera, heb ik netjes aangegeven dat ik er vanaf zie maar hem wel wilde bedanken voor de mogelijkheid om de veiling eerder te kunnen "winnen" En heb daarna gelijk mijn eigen bod verwijderd zodat andere mensen kunnen bieden.

Blijkbaar vond deze Tweaker dat het reageren te lang duurde en het afzeggen na een bod niet juist en plaats een beoordeling bij mij.
1. De veiling was nog niet afgelopen, dus had ook geen rekening gehouden met het feit dat ik bericht zou worden.
2. Ik plaats een bod en dat is geen bindende afspraak, om deze reden ben ik dan ook niks verplicht om te kopen.
3. Ik zit niet non-stop achter mijn pc om berichten te beantwoorden.

De beoordeling welke bij mij geplaatst is, is naar mijn mening daarom ook niet gegrond.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Weg :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.