Cloud/hosting zonder creditcard

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojab0on
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 08:51
Mijn vraag
Ik zoek een niet te dure cloud of vm hosting partij waar ik niet verplicht word eerst een creditcard te nemen om uberhapt te kunnen beginnen met de zogenaamde free credit ala azure of linode

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wil een linux of windows vm die mijn eigen webpagina gaatdraaien maar ook een unifi controller gaat draaien.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Azure
Linode
AWS
En GCP

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 11:36
DigitalOcean? Staat me bij dat ik daar geen creditcard voor nodig had, maar kan het mis hebben.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 19:43

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Misschien is Hetzner iets voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
PCExtreme accepteert gewone SEPA bank betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

contabo.com
Duitse partij waar je met paypal terecht kan.
Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hetzner wilde enig moment een kopie van mijn identiteitsbewijs hebben, dat vond ik een groter probleem dan een creditcard. Er zijn al te veel datalekken dat ik mijn identiteitsbewijs ook nog eens naar een Duitse partij ga sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-10 17:39
Mag ik vragen waarom? Op elke hoek van de (al dan niet digitale) straat kun je tegenwoordig credit cards halen. Revolut, N26, Bunq. Ook zonder inkomenseisen, indien dat jouw probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojab0on
Ik wil geen cc simple reden hypotheek door een cc krijg je bkr en dus minder hypotheek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-10 17:39
sojab0on schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:40:
Ik wil geen cc simple reden hypotheek door een cc krijg je bkr en dus minder hypotheek
Bij de drie die ik opnoemde kom je zeker niet in de registers te staan omdat het debit cards zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojab0on
Ken n26 en moet je ook id copy sture naar een bedrijf buiten nl ben het wel eens met @synoniem data leken kome zoveel voor dat je id zo opstraat ligt dus dat soort bedrijven doe ik liever niks mee. Lievervia paypal od ideal

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 16:47
Dat is niet waar, ik dacht dit voorheen ook, maar in januari mijn eerste woning gekocht en als je cc gewoon op automatisch afbetalen staat en je doet dit ook netjes krijg je hierdoor geen BKR registratie en dus ook geen vermindering op wat je voor je hypotheek kan krijgen.

Edit: Dus alleen als je kiest om wat je met je creditcard gebruikt gespreid te betalen. Als jij dus gewoon bij je creditcard aangeeft dat het volledige bedrag elke maand van je bankrekening afgeschreven mag worden is er niks aan de hand. Bron: https://www.bkr.nl/jouw-s...geregistreerd/creditcard/

[ Voor 26% gewijzigd door markisoke op 25-08-2021 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:16
Hier al jaren een CC en onlangs een hypotheek afgesloten. Gewoon tijdig betalen en geen schulden maken.

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02:34
Als je een creditcard neemt waarbij het bedrag maandelijks 100% wordt geïncasseerd van je bankrekening, dan houd je daar geen BKR registratie aan over.

Als je kiest voor gespreid betalen, dan zal er wel een BKR registratie plaatsvinden.

Ik heb meerdere creditcards gehad, en altijd 100% laten incasseren, en geen BKR registratie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 16:15

jurroen

Security en privacy geek

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Pagina: 1