Artikel herhalend op voorraad en verdwijnt dan weer uit PW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
pricewatch: Ubiquiti UniFi AP AC PRO (5-Pack)

Alert ingesteld voor dit specifieke product. De webwinkel HardwareWebwinkel.nl komt hier dagelijks diverse keren ineens naar boven met de laagste prijs. Niet veel later verdwijnt de webshop weer bij dit product om vervolgens weer terug te komen.

Wat is hier aan de hand? Nog even los van dat het artikel bij de betreffende shop niet op voorraad is noch wordt er een prijs getoond?

Shop zelf geeft aan het product niet in hun feed te hebben. Zie hieronder.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEimdQoYRYvbB82ZDcZDhvlm_DE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y0pZF70IUiQ7CLaPE9PLYcm7.png?f=user_large

Ninja edit: en ja, uiteraard elke EAN getoond op de product pagina van pricewatch: Ubiquiti UniFi AP AC PRO (5-Pack) er ff doorheen gehaald. Die komen simpelweg hier niet in voor.

#ongeduldig @Mooijekind ik tag jou even :+

[ Voor 36% gewijzigd door Perkouw op 25-08-2021 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
Dat is gek, ik zie hem wel in de feed staan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmOQYLKoS6QvREoGHT8_SZctbzo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vzwqNiocqkMVTg5CM9SoP9Fk.jpg?f=user_large

Maar idd bij de shop niet op voorraad. Ik ga er dan maar even een blokkade op zetten zodat deze niet elke keer weer terugkomt

Edit: mmm , hij is nu alweer verdwenen , ga hem zo nog een keer proberen weg te halen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mooijekind op 25-08-2021 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
@Mooijekind wellicht dat er iets aan de kant van de shop niet goed gaat met het aanbieden van data. Dat zou ook verklaren waarom hij het ene moment weer uit de PW verdwijnt om vervolgens weer terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
@Mooijekind hij is er weer...14:09 melding gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
Had hem helaas weer gemist.
Nu zelf ook maar even een price-alert aangemaakt zodat ik hem ook meteen krijg.
Bij de shop zelf zie ik het product nu helemaal niet meer staan waar ik het de vorige keren nog wel zag staan.
Hopelijk blijft het nu wel goed gaan en anders kan ik nu iig snel actie ondernemen.