Nieuw TV Meubel en wegwerken kabel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06 21:55
Ik overweeg dit tv meubel te kopen: https://www.home24.nl/pro...t-beton-wit-concrete-look

Ik zit alleen met het wegwerken van kabels, ik heb echt veel spullen. Ik las ergens dat het prima kan in 1 van de lades. Maar hoe werkt dat dan? Stel ik trek stroom en UTP naar een van de laden. Moet ik dan een constructie oid maken zodat de kabel langer wordt als je de lade eruit trekt? Of denk ik te moeilijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 15:57

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik denk dat je veel te moeilijk denkt... Een kabel wordt niet langer of korter als je er aan trekt (of duwt). Een kabel heeft een vaste lengte. Waarschijnlijk ben je bang dat je last hebt van te lange kabels en dus overlengte?

Kijk of je die overlengte niet netjes opgerold via de achterkant in één van de lades of zo kunt duwen. Wel opgerold, maar met genoeg lengte om de lade nog open te kunnen trekken. Spannender dan dat is het toch niet?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
kun je niet een lade inkorten en daarachter je hardware neerzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:59

Reptile209

- gers -

Of informeer bij de leverancier of ze bijv de linker lade niet door een klap deurtje kunnen vervangen.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
Reptile209 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:01:
Of informeer bij de leverancier of ze bijv de linker lade niet door een klap deurtje kunnen vervangen.
ik denk dat dit vaak massaproductie is en niet het werk van een meubelmaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06 21:55
Thanks all, ik denk idd dat ik te moeilijk denk. Volgens mij moet het goed komen met een lade.

En idd lijkt mij lastig een andere deur erop te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-06 15:45
Rofdof schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:04:
[...]

ik denk dat dit vaak massaproductie is en niet het werk van een meubelmaker ;)
Dan moet je zelf aan de beun: schuifrails eruit, plankje halverwege maken en beide ladefrontjes voorzien van 2 scharnieren. De kunst is om dat netjes te krijgen natuurlijk, maar het is ook niet onmogelijk lijkt me.
Pagina: 1