advies Videokaart voor LG 32QN600 monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldbn78
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik zoek advies voor een nieuwe
Videokaart die mijn nieuwe LG 32QN600-b scherm kan aansturen en light gaming CoD o.a.

Wat is je budget?
Ongeveer 500

Specificeer het systeem
Phenom x4 965BE - 8GB kingston ram - Asrock mobo - Geforce 7900GT - Corsair PSU modulair

Ik zou graag mijn nieuwe monitor LG 32QN600 scherpe beelden zien tonen in de native 2560x1440 zoals het scherm aankan.
Tekst is nu onleesbaar en na een kwartiertje vond de GPU het genoeg en startte de PC op met beeldproblemen/glitches.

Wens is om filmpjes te kunnen kijken (youtube/Netflix) browsen en mail, light gaming CoD - GTA - Far Cry etc..

Welke is hiervoor geschikt? een RTX2060 is dat ok?
De prijzen trouwens tegenwoordig voor een beetje snelle kaarten zijn :o

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Welke is hiervoor geschikt? een RTX2060 is dat ok?
Voor enkel wacht light gaming? Nee joh, zonder van je geld. Als je genoeg neemt met 60FPS op wat lagere settings kom je met iets ouders als een GTX 1060 prima weg. Iets als dit: V&A aangeboden: Videokaart - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G

Alleen ben ik bang dat je welk een probleem gaat krijgen met je CPU, die is namelijk wel echt flink outdated en gaat een bottleneck zijn voor je nieuwe GPU. Ik zou eens een kijken je nemen in de BBG en een wat grote update overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therazor
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:42
Eens, dit is echt te oud om nog mee verder te gaan. Voor Full HD is er misschien nog een goedkope 2e hands upgrade te overwegen maar voor hogere resoluties zou ik niet meer gaan qua gamen. Ik zit aan een gtx970 te denken maar als ik zie wat daar 2e hands voor gevraagd wordt denk ik ook, laat maar....

3650Wp 15gr ZO, Enphase iq8+