verschil tussen magnetron met gril en een combimagnetron?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik kom er niet uit. ik heb het idee dat beide hetzelfde zijn maar dan met een andere benaming? 8)7

Hier 2 voorbeelden.
Afbeeldingslocatie: https://static01.eu/aanbiedingenfolders.nl/images/uploads/141120/magnetron-met-grill19161.jpg

Afbeeldingslocatie: https://static01.eu/aanbiedingenfolders.nl/images/uploads/081018/combimagnetron.jpg

Even buiten de prijzen en merk/types om...
Ze kunnen beide grillen en beide magnetronnen
Ze zijn toch gewoon hetzelfde? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door tweakmember op 24-08-2021 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35

GforceNL

Out of memory....

Een oven met magnetron functie kan doorgaans heter dan een magnetron met oven functie.

Onze combimagnetron gaat maar tot 230 gr, terwijl ik doorgaans 250-260 nodig heb. (wat dus niet kan met een magnetron met oven functie)

Edit :En ja ze lijken mij allebei een magnetron met oven functie.

[ Voor 13% gewijzigd door GforceNL op 24-08-2021 16:04 ]

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Een combimagnetron moet eigenijk een echte ovenfunctie hebben om zo te mogen heten imho.
En een grill is geen oven.

[ Voor 7% gewijzigd door Juup op 24-08-2021 16:06 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:31
Correct me if I'm wrong, maar heeft de "combimagnetron" niet een knopje extra (onderste rij zijn er 2 ipv 1 bij de "magnetron met grill")? Misschien zit daar de specifieke oven-functie op die de ander mist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Stalensnuitje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:08:
Correct me if I'm wrong, maar heeft de "combimagnetron" niet een knopje extra (onderste rij zijn er 2 ipv 1 bij de "magnetron met grill")? Misschien zit daar de specifieke oven-functie op die de ander mist :?
Hmm... hier zie je het beter:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CHARNjVfJpjfeMC6WC1u8qkTAwc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQjNQEoObcFxuF9x81u1ZKrQ.jpg?f=fotoalbum_large

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:26

dragonhaertt

@_'.'

Tja, van apparaten in die prijsklasse kan je ook foutieve terminologie verwachten.
Zo te zien zijn dit gewoon dezelfde (of gelijkende) apparaten.

Een magnetron met grill is wat anders dan een combimagnetron/magnetron oven.
Een combi magnetron refereert vaak naar een magnetron met oven functie (hete lucht). Die hebben soms ook nog een grill stand, maar alleen een grill is geen oven.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Pagina: 1