[Genexis] Ben op zoek naar een dummykap voor een Genexis NTU

Pagina: 1
Acties:
  • 737 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Om in de meterkast netjes mijn glasvezelkabel vanuit de Genexis NTU naar mijn router te verlengen ben ik op zoek naar een dummy kap voor op de Genexis. Het idee is om de huidige modulator van glas naar koper uit de Genexis te nemen en in de ontstane ruimte de koppeling te realiseren.

Ik heb al contact gehad met Tweak, mijn provider. De man die ik sprak wist direct wat ik zoek, en liep fysiek al bellend al naar 'achteren' om de kap te pakken. Hij had hem in de hand en op basis van zijn beschrijving heb ik bevestigd dat hij de gezochte dummy kap in de hand had. Hij wilde toch even vragen of hij de kap wel mocht versturen. Helaas mocht hij hem niet versturen.

Ik heb ook contact gehad met de supportafdeling van Reggefiber/KPN -> KPN Netwerk NL. Daar hadden ze ook wel door wat ik zoek, maar mochten ze hem ook niet opsturen. Ik kon beter aan mijn provider vragen :) .

Nu kom ik bij jullie. Ik start even een nieuwe vraag, want ik zag niet al een vergelijkbare vraag in deze hoek op het forum staan waar ik bij kan aansluiten. Kan iemand mij aan zo een kapje helpen? Ik plaats ook een foto van het betreffende deel, dat maakt het vele malen duidelijker. Ik zou hem graag ophalen, regio Enschede. Maar hoe wanhopiger ik wordt, hoe groter de regio ;) . Alvast bedankt voor de moeite!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X75CGlABWmt3EIZiIATej_6z1Io=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MtRxSGWzqJWU0dSYZHikhC0g.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Het forum is niet bedoeld voor vraag en aanbod, maar dat hoort thuis in de V&A.

Dit topic is gesloten.