Beste tweakers en tweakerinnen,
Hier een waarschuwing.....
Sinds vorige week heb ik problemen met Coinbase waar ik al 5 jaar met weinig problemen gebruik van maak.
Mijn probleem met Coinbase:
Het aanmeld process loopt stuk op Device Authorization. Mijn ip-adres is dynamisch (ik zit buiten NL) en dan moet je normaal even een mailtje openen om een nieuw token op te halen. Maar dan moeten die wel binnen komen......
Ik heb een week lang twee maal daags geprobeerd in te loggen en heb maar 1 keer een Device Authorization e-mail ontvangen (waarvan het token inmiddels was verlopen). E-mail check ik via webmail om client-side software errors uit te sluiten, whitelisted Coinbase en Binance e-mail adressen (die laatste komt bijna gelijk binnen). Ze komen ook niet in andere folders terecht.
Na een week wachten en twee pogingen om in contact te komen heb ik dan eindelijk een case nummer en reactie (waar ik niks aan heb):
Reactie:
Plan B: time to go to war... zie sig
Iemand nog tips of suggesties?
Hier een waarschuwing.....
Sinds vorige week heb ik problemen met Coinbase waar ik al 5 jaar met weinig problemen gebruik van maak.
Mijn probleem met Coinbase:
Het aanmeld process loopt stuk op Device Authorization. Mijn ip-adres is dynamisch (ik zit buiten NL) en dan moet je normaal even een mailtje openen om een nieuw token op te halen. Maar dan moeten die wel binnen komen......
Ik heb een week lang twee maal daags geprobeerd in te loggen en heb maar 1 keer een Device Authorization e-mail ontvangen (waarvan het token inmiddels was verlopen). E-mail check ik via webmail om client-side software errors uit te sluiten, whitelisted Coinbase en Binance e-mail adressen (die laatste komt bijna gelijk binnen). Ze komen ook niet in andere folders terecht.
Na een week wachten en twee pogingen om in contact te komen heb ik dan eindelijk een case nummer en reactie (waar ik niks aan heb):
Reactie:
Antwoord:Hello,
Thank you for contacting Coinbase. As Coinbase experiments with expanding into more markets, there will be varying levels of support provided. Initially, Coinbase will only offer self-help customer support in your region.
For more information on what support is provided by region, please visit the following help pages:
International Support for Coinbase
International Support for Coinbase Pro
Kom ik er ooit weer in dan trek ik het leeg.Thank you providing me with a case number. Unfortunately your online help does not resolve my problem.
If my account has no security or identification issues, then my account must be unrestricted at your earliest convenience. Should I not get a response with a successfully unrestricted account within 72 hours, I will escalate the issue to a formal complaint (as per section 10.2 of the User Agreement).
Plan B: time to go to war... zie sig

Iemand nog tips of suggesties?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.