[Coinbase]Geen Device Auth / Account Toegang

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:06

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
Beste tweakers en tweakerinnen,

Hier een waarschuwing.....

Sinds vorige week heb ik problemen met Coinbase waar ik al 5 jaar met weinig problemen gebruik van maak.

Mijn probleem met Coinbase:
Het aanmeld process loopt stuk op Device Authorization. Mijn ip-adres is dynamisch (ik zit buiten NL) en dan moet je normaal even een mailtje openen om een nieuw token op te halen. Maar dan moeten die wel binnen komen......

Ik heb een week lang twee maal daags geprobeerd in te loggen en heb maar 1 keer een Device Authorization e-mail ontvangen (waarvan het token inmiddels was verlopen). E-mail check ik via webmail om client-side software errors uit te sluiten, whitelisted Coinbase en Binance e-mail adressen (die laatste komt bijna gelijk binnen). Ze komen ook niet in andere folders terecht.

Na een week wachten en twee pogingen om in contact te komen heb ik dan eindelijk een case nummer en reactie (waar ik niks aan heb):

Reactie:
Hello,

Thank you for contacting Coinbase. As Coinbase experiments with expanding into more markets, there will be varying levels of support provided. Initially, Coinbase will only offer self-help customer support in your region.

For more information on what support is provided by region, please visit the following help pages:

International Support for Coinbase
International Support for Coinbase Pro
Antwoord:
Thank you providing me with a case number. Unfortunately your online help does not resolve my problem.

If my account has no security or identification issues, then my account must be unrestricted at your earliest convenience. Should I not get a response with a successfully unrestricted account within 72 hours, I will escalate the issue to a formal complaint (as per section 10.2 of the User Agreement).
Kom ik er ooit weer in dan trek ik het leeg.
Plan B: time to go to war... zie sig :/

Iemand nog tips of suggesties? :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:17
Ver weg blijven van Coinbase. Las op Reddit dat meerdere mensen problemen hebben met dit bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
@Niann-Tsyr ja maar ik had het ooit om uitbetaling te ontvangen van iets. Dan is het makkelijk om te laten staan wat achteraf misschien niet slim is.

Er is nog een mogelijkheid om een nieuw e-mailadres in te stellen maar dat durf ik (nog) niet aan. :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:57
Had je dit ook al gezien?https://www.cnbc.com/2021/08/24/coinbase-slammed-for-terrible-customer-service-after-hackers-drain-user-accounts.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
@Jaer Bedankt die link werkte niet maar heb even ergens anders het artikel gelezen. Die hacks lijken door simswapping wat bij niet speelt want er is geen telnr gekoppeld juist om deze aanvalsvector te voorkomen.

Ik wist echter niet dat de chatsupport weg was. Alleen email is kut. Ik heb inmiddels maar even alle medewerkers gescraped dus kan ze altijd nog benaden via Linkedin (of thuis...).

Een hardware wallet zou ik hier moeten importeren. Ik denk daarom dat ik Electrum ga gebruiken voor hodl. Hoop toch wel weer op de site te kunnen komen aangezien het een derde van mijn portfolio is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
We zijn inmiddels weer een week verder zonder enige verdere reactie van Coinbase. :O

Morgen deze procedure maar eens doorlopen:
https://help.coinbase.com/en/contact-us/submit-a-complaint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
Nog geen verdere support response maar wel weer iets wijzer. Elke dag probeer ik aan te melden en komen de Device Authentication mails niet door. In twee weken heb ik er 2 ontvangen welke dan reeds expired zijn. Elke keer op do/vr.

Hier nog mensen die recent Device Authentication probleemloos voltooid hebben?

Ik zal mijn mail hoster eens vragen of hij iets in de logging ziet of dat het probleem aan de Coinbase/Amazon kant zit....

Pagina: 1