-coolermaster6I11 of FOP38 heatsink ?

Pagina: 1
Acties:

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hier dus een coolermaster en een FOP38 staan, op die coolermaster zit al een nieuwe cooler, (zie sig)

is het beter om de delta van de FOP op de coolermaster te zetten? want die heatsink is grooter.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 13:52
Delta= Veel lawaai + Veel CFM = Cool

Kortom probeer het. Zou wel wat koeler kunnen zijn, experimenteer er gewoon wat mee.

There is no magic.

Verwijderd

ik heb het zelfde pas geprobeert met een coolermaster fan en de fan van een globalwin fop 32 maar het scheelde nix. de heatsink van die globalwin mag dan kleiner zijn hij is alleen wel beter dan die van de coolermaster, het maakt dus niet uit wat je doet. Het heeft misschien wel zien om een 8x8 cm fan op die coolermaster te zetten want omdat die koeler 8x6 cm is word dan de hele heatsink actief gekoelt ipv een deel zoals bij de 6x6 cm fan

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik zat te denken om twee deltaHP op die coolermaster te doen, :9

ik moet nog kijken hoe ik die twee fans moet vastmaken.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07
ik dacht dat er in een testje stond dat deze 2 heatsinks bijna hetzelfde presteerden. en dat deze coolermaster zelfs een graadje kouder was met de fan van de fop38 [die delta HP dus]

ik heb nu zelf de CM. met nu zn eigen fannetje+een spire fannetje er op naast elkaar. hij koelt wel okee. niets fantastisch. maar hij houd mn tbird@1.8v@1500mhz wel blij.

ik denk dat je het beste uit bent met de coolermaster met veel fan-powaah