Keyboard Logitech G915, opslag van gemaakte instellingen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamo48
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-07 10:47
Geachte heren, ik wil graag weten of het mogelijk is om de settings van keyboard Logitech G915 op te slaan.
Als er eens iets gebeurd met de computer, dan is het altijd fijn als je de instellingen waar veel werk aan zit, op kunt roepen zodat het keyboard weer snel functioneren kan. :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:20

sapphire

Die-hard pruts0r

Tenzij er afgelopen maanden iets veranderd is, nee dat kan niet.

Afgelopen februari kon ik dit met een G810 in ieder geval niet. Lijkt me een vrij basale functie maar helaas is dit in de Logitech software met andere apparaten (muis en headset) ook niet mogelijk :(
Ik heb zelf maar op papier eea. opgeschreven qua instellingen maar vreemd is is het natuurlijk wel dat zoiets simpels niet kan.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamo48
sapphire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:05:
Tenzij er afgelopen maanden iets veranderd is, nee dat kan niet.

Afgelopen februari kon ik dit met een G810 in ieder geval niet. Lijkt me een vrij basale functie maar helaas is dit in de Logitech software met andere apparaten (muis en headset) ook niet mogelijk :(
Ik heb zelf maar op papier eea. opgeschreven qua instellingen maar vreemd is is het natuurlijk wel dat zoiets simpels niet kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jamo48
Hallo, ik heb toch ergens toegang gevonden voor mijn G915 backup vraag bij Logitech.
Je moet de Settings json files kopiëren en ergens opslaan, indien nodig kun je de data map daarmee overschrijven. https://tweakers.net/g/s/smile.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fya4IMJ4Ff3umtsWqhe-mbOAvLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fwit8Ht4Zr44r5YB6VPYVDpj.png?f=user_large