Ik kon vanmorgen gewoon internetten en bellen, ineens kon nix meer. Trek ik de stroomvoorziening van de nt1 uit, kan ik ineens weer alles. Zodra ik de stekker in steek, werkt weer nix....Wazig....Iemand een ideej waaraan dat ligt?
Ik weet niet precies hoe het zit
maar bij ons thuis hebben we de
stekker van het nt1 kastje nog
nooit van stroom voorzien...
En in mijn adsl handleiding stond ook
al dat die stekker er waarschijnlijk niet
in zit... Volgens mij kan het dus geen
kwaad....
Misschien heb je er wat aan...
Gr.
Scid
maar bij ons thuis hebben we de
stekker van het nt1 kastje nog
nooit van stroom voorzien...
En in mijn adsl handleiding stond ook
al dat die stekker er waarschijnlijk niet
in zit... Volgens mij kan het dus geen
kwaad....
Misschien heb je er wat aan...
Gr.
Scid
Stekker moet je er alleen in doen als je isdn telefoon's hebt, die stroom van de s-bus nodig hebben...
Maar dat je isdn kaart het niet doet als de stekker er wel in zit, is vreemd... hier kan het namelijk wel...
Maar dat je isdn kaart het niet doet als de stekker er wel in zit, is vreemd... hier kan het namelijk wel...
Eat my shorts !
Maakt het uit hoe je de stekker in het stopcontact doet? Wellicht dat het een probleem is met de aarding. Als je de stekker 180 draait kan het opgelost zijn.
In de praktijk heb ik nog nooit een voeding voor de NT1 nodig gehad. De meeste vrijwel alle ISDN centrales/kaarten hebben hun eigen voeding en dan is de voeding van de KPN-lijn voldoende.
In de praktijk heb ik nog nooit een voeding voor de NT1 nodig gehad. De meeste vrijwel alle ISDN centrales/kaarten hebben hun eigen voeding en dan is de voeding van de KPN-lijn voldoende.
Okey, misschien niet zo'n nuttige post, maar heeft er niet toevallig een kat tegenaan gepiest, heb ik een keer meegemaakt 
Ik was net mijn ADSL verbinding aan het aanleggen, dus ik had het kastje nog open staan toen er 's nachts een vreemde kat binnen drong en zich tegoed deed aan de KPN pispaal
Gelukkig had een vriend van me nog een supermegaoud NT1 (model 1) kastje liggen die ik mocht hebben.
Ik was net mijn ADSL verbinding aan het aanleggen, dus ik had het kastje nog open staan toen er 's nachts een vreemde kat binnen drong en zich tegoed deed aan de KPN pispaal
Gelukkig had een vriend van me nog een supermegaoud NT1 (model 1) kastje liggen die ik mocht hebben.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7