Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:54
Tweakers,

Het is misschien een simpele vraag maar wil het even zeker weten.
Mijn monitor heeft een HDMI ingang en mijn videokaart heeft alleen nog een Display poort over voor mijn tweede scherm. Monitor is 75Hz voor de informatie.

Moet ik een HDMI > Display port of toch andersom voor dat ik de verkeerde bestel!

Vriendelijk bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:58
Welke monitor?

Afhankelijk van de monitor kan een Displayport>HDMI-kabel genoeg zijn. Het kan ook zijn dat je een Displayport naar HDMI 2.0-converter nodig hebt.

En een kabel koop je altijd van gpu (die de data verzend) naar scherm (dat de data ontvangt).
Het kan zijn dat een kabel 2 kanten op werkt, maar dat is helemaal niet vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
White Feather schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:25:
Welke monitor?

Afhankelijk van de monitor kan een Displayport>HDMI-kabel genoeg zijn. Het kan ook zijn dat je een Displayport naar HDMI 2.0-converter nodig hebt.

En een kabel koop je altijd van gpu (die de data verzend) naar scherm (dat de data ontvangt).
Het kan zijn dat een kabel 2 kanten op werkt, maar dat is helemaal niet vanzelfsprekend.
25" raider-75hz gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:34

sapphire

Die-hard pruts0r

Volgens je inventaris heb je een 6600XT die 2 HDMI poorten heeft :?

Maargoed aangezien het een redelijk vaag scherm is waar niet bijster veel over te vinden valt ga ik er vanuit dat een Displayport--->HDMI kabel voldoende zal zijn voor de 1920x1080 bij 75Hz van het scherm (HDMI 2.0 is meer voor dingen als 4K met hoge refreshrate) :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
sapphire schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:42:
Volgens je inventaris heb je een 6600XT die 2 HDMI poorten heeft :?

Maargoed aangezien het een redelijk vaag scherm is waar niet bijster veel over te vinden valt ga ik er vanuit dat een Displayport--->HDMI kabel voldoende zal zijn voor de 1920x1080 bij 75Hz van het scherm (HDMI 2.0 is meer voor dingen als 4K met hoge refreshrate) :)
Die klopt niet want heb die niet gekocht. Ik heb de NVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER