|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Vraag
Alle reacties
Ik heb net een pixel 4a besteld. Wensen waren enigszins gelijk. Die is dacht ik niet dualsim. De pixellijn voldoet wel aan de rest van je wensen, dus misschien kijken of daar wat tussen zit?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Op dit moment heeft Nokia eigenlijk niets in dat segment. De 8.3 5G was een mooi toestel maar inmiddels ruim een jaar oud, dus qua support wat mij betreft al geen optie meer.
Er rommelen al een tijdlang geruchten over een aanstaand toestel dat de X50 of X60 zou gaan heten en dat weer een meer high-end toestel zou gaan worden, maar voor zover ik kan nagaan zou dat pas november gaan worden, op zijn vroegst. Geen idee of je daarop wil wachten, en ook geen idee of dat een dualsim wordt, maar aangezien de meeste Nokia toestellen die niet in de budgetrange zitten dat doen, lijkt me dat geen probleem.
Er rommelen al een tijdlang geruchten over een aanstaand toestel dat de X50 of X60 zou gaan heten en dat weer een meer high-end toestel zou gaan worden, maar voor zover ik kan nagaan zou dat pas november gaan worden, op zijn vroegst. Geen idee of je daarop wil wachten, en ook geen idee of dat een dualsim wordt, maar aangezien de meeste Nokia toestellen die niet in de budgetrange zitten dat doen, lijkt me dat geen probleem.
@evilution Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND naar ATT.
Aan een aankoopadvies topic zitten echter wat voorwaarde met betrekking tot de openingspost. Zo is het belangrijk om ook eerst zelf met wat opties te komen. Bijvoorbeeld door te kijken in onze Pricewatch.
Zou je dus willen toevoegen wat je zelf al gevonden hebt?
Aan een aankoopadvies topic zitten echter wat voorwaarde met betrekking tot de openingspost. Zo is het belangrijk om ook eerst zelf met wat opties te komen. Bijvoorbeeld door te kijken in onze Pricewatch.
Zou je dus willen toevoegen wat je zelf al gevonden hebt?
Datum niet gezien.
[ Voor 85% gewijzigd door Mightybunny op 21-04-2022 08:43 ]
Pagina: 1